Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

Duktiga jag !

Av Linda Johansson - 5 mars 2013 21:11

Jag måste ge mej själv en ordentlig klapp på axeln idag för det jobb jag har lyckats gjort ! Blev hemme ifrån skolan idag , nu har illamåendet kommit tillbaka igen har mått illa sen i Söndags och känner mej som en jävla valross , magen är uppblåst och hård som en jävla sten ! inte första gången det är så här ! Så jag suttit med en uppgift så gott som hela dagen idag ... började med att kolla på en film i morse när jag skickat iväg Nea till skolan som var timme lång antecknade och var flitig under filmens gång ... sen har jag suttit och skrivit ner filmen på papper som har tagit mej hela dagen , det är inte alls så lätt som det kanske låter att skriva om en film speciellt inte när det handlar om mentalsjukhus det är så mycket som man ska få med man får vända och vrida och göra om innan det blir bra ... så jag är inne på min 5e sida och än är jag inte klar utan det blir minst en till sida , nu hoppas jag inte att läraren skriker rakt ut när hon ser hur mycket jag har skrivit , för jag kollade försent igenom vad uppgiften skulle gå ut på och jag antar att jag har skrivit på toook för mycket , men nu får det vara så tänker inte göra om eller sudda ut utan hon får läsa igenom endå !

Nu känner jag mej trött efter den här dagen , illamåendet vägrar ge med sig , sängen lockar allt för mycket just nu men jag måste skriva klart uppgiften ikväll , resten av veckan väntas en hel del andra uppgifter som jag måste ta itu med !


Jag är ledsen för att jag är dålig på att blogga nu för tiden !


Men ibland så räcker inte tiden riktigt till , till allt som man vill ... som sagt mycket i skolan nu men jag betar av uppgift på uppgift det ska verkligen bli skönt när skolan är helt klar och jag förhoppningsvis får börja jobba istället ... Sen har jag körkortet som jag försöker hinna med får se om jag provar göra teoriprovet till våren ... Sen är det mycket annat som spelar in i mitt liv just nu så jag har valt att inte prioritera bloggen allt för mycket , jag hoppas att ni har förståelse för det

Jag kommer också välja vad jag skriver om här , vad som jag vill dela med mej utav och vad som jag behåller för mej själv för att det ska bli så bra som möjligt för alla inblandade ... Men självklart kommer jag att fortsätta blogga men just nu ligger jag lite lågt på den fronten !


Nu ska jag fortsätta med skolarbetet !


Innan det är dags att krypa ner i sängen , det får inte bli allt för sent ... jag är inte ett dugg taggad på att sätta näsan ner i böckerna ännu en gång idag ... sängen ser mer inbjudande ut men den får vänta helt enkelt ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards