Alla inlägg under februari 2013

Av Linda Johansson - 25 februari 2013 14:42

Det är sååå kul att reta upp andra ;P trampa nog på en öm punkt och vilket humör sen ;) oj oj nu är min dag gjord också att jag lyckades :)

Av Linda Johansson - 25 februari 2013 13:39

Nea tyckte att det var perfekt väder för att blåsa sopbubblor :)

Av Linda Johansson - 25 februari 2013 12:18

Happy Birthday My Princess


Idag fyller min älskade lilla skatt hela 8 år ! Tänk vad tiden går fort , det känns som om det var igår hon kom till världen med glädje och stolthet , men idag är hon inte liten längre hon är stor nu men för mej kommer hon alltid att vara min lilla tjej hur stor hon än blir ! Vi har varit med om mycket tillsammans vi har prövats , upptäckt , älskat , tjivas , skrattat , gråtit ! Jag kommer alltid minnas dagen du kom till oss , ditt första ord , första gången du log , dina första krypförsök , och dagen du lärde dig att gå för första gången , när du peka på lampan och sa "lamp" för första gången , din små lena händer och fötter , din varma lilla kropp och ditt härligt underbara skratt , första gången du tog skeden och åt själv för första gången fast det blev mycket kladd , dina första riktiga skor som jag har sparat under alla dessa år  , första dagen du började på dagis med alla nya intryck , dagen när du började skolan med all förväntan och stolthet och glädje när du fick din första ryggsäck , din första läsläxa hur du lös som den klaraste solen på himmelen , nu går du i första klass och börjar i andra klass efter sommaren / till hösten , du växer och lär dig nya saker varje dag , du har förstått att du har en egen vilja och egna känslor en egen individ och dom visar du tydligare och tydligare för varje dag ... att ha fått äran att få dela denna resa tillsammans med dig min lilla skatt under dom här åren har varit en underbar tid ... att se dig lära dig nya saker och upptäcka en ny värld och jag har fått dela den tillsammans med dig ... många flera år tillsammans kommer det att bli och det ser jag fram emot vi växer tillsammans och ännu flera äventyr väntar oss tillsammans !

Du är glädjen i mitt liv , du gör mitt liv helt komplett min lilla sol ... utan dig vore jag ingenting !

Mamma älskar dig mer än ord någonsin kan förklara , mycker mer än vad du kan förstå !


 




♥ Liten blir stor ♥


    

Av Linda Johansson - 24 februari 2013 11:13

Haha tänk vad roligt man kan ha med ballonger :) idag blir det kalas !

Av Linda Johansson - 23 februari 2013 17:13

Tjejerna bakar till kalas för Nea imorgon :)

Av Linda Johansson - 21 februari 2013 10:23

Väntar av tiden innan jag ska dra iväg till skolan kommer bli en längre dag idag i skolan , jag måste dit och göra klart en uppgift innan jag kan börja med dom andra ! Så kommer vara i skolan ifrån 11.00 till 15.30 idag ! Hemma kan jag inte plugga då kommer jag inte igång på samma sätt som jag gör i skolan , då hittar jag på en massa annat jag måste eller vill göra istället ! Sen efter skolan ska vi bara hem och ta det lungt jag och Nea ! Hoppas att ni får en bra dag ! Och att solen stannar kvar så vi får lite sol på oss ! puss och kram !

Av Linda Johansson - 19 februari 2013 12:57

Att det fortfarande skrivs en hel del tråkiga saker om mej i en annan blogg ! Men vad bryr jag mej om det , jag är bättre än så och det vet jag :) I take no shit ! Det är inte jag som förlorar på det i längden utan jag står som vinnare i allihopa :)

Av Linda Johansson - 17 februari 2013 22:55

Godkväll !


Usch vad jag känner mej trött jag ska snart krypa ner i sängen men tänkte slänga in ett inlägg och kolla klart på Johan Falk filmen som går på tvn nu innan jag kryper ner för kvällen ! Jag har nyss tryckt i mej en vitlöksbaguett med tzatziki hur gott som helst jag är väldigt svag för vitlök men sen kan man lika gärna hålla käften för det är ingen som vill prata med än endå när man stinker vitlök i hela käften :-) men vad gör det , det är ju så sjukt gott ! Minns mammas kommentar till mej en gång när jag hade ätit vitlök för mamma hatar nämligen vitlök både lukten och smaken hon klarar inte av det ... Så kläckte hon ur sig "Linda nu får du sluta andas det stinker här" haha jo det är ju skit lätt och sluta andas bara så där ! Synd att det ska lukta så mycket av vitlök ....


Fick ett sms av min lill älskling idag ... jag blev så otroligt glad att få höra av henne det är inte ofta jag hör av henne när hon är hos sin pappa men dom få gångerna hon hör av sig så blir jag lika glad varje gång ... Så nu kan jag klara mej tills imorgon när jag äntligen får hämta hem min lilla skatt saknaden är enormt stor just nu ... Så till nästa helg blir det kalas för att fira min stora tjej som fyller 8 år ... köpte dom sista presenterna idag nu får det räcka med presenter det är inte många men dom kostar och ju äldre hon blir ju dyrare saker önskar hon sig ... hela kalaset har gått på nästan 2000 kr hittils men jag ska ge henne en slant också som hon får köpa vad hon vill för och sen så kommer den lilla släkten vi har och då blir det mer pengar/paket ... så jag får försöka mej på att baka tårta till veckan då ...

Nu ska jag krypa ner i sängen strax förbereda och bädda upp så det bara är att krypa ner sen jag vill vara pigg imorgon när jag hämta hem trollungen ... !


Godnatt !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards