Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Linda Johansson - 24 februari 2009 21:01

2005-02-25 Föddes min Älskade dotter det finaste jag har <3


Imorgon är det en rikigt STOR dag älskade tös fyller 4 år i morgon tänk så tiden går fort det känns som om det var igår hon kom till världen och såg ljuset för första gången ! Men nu är det snart 4 år sen hon kom till världen

Tänk att jag och Daniel fått en sån UNDERBAR liten fin skatt jag tackar alla världens stjärnor för det lilla undervärk vi skapat !

Vaje dag är en lycka för mig att se min älskade dotter se hennes framsteg

hur hon upptäcker saker dag för dag !

Att hon gör mig så stolt det vi har tillsammans kan INGEN någonsin ta ifrån oss vad dom än gör säger eller försöker så det vi har tillsammans älskade dotter är något så speciellt så betydelsefullt och Underbart !

Att ha ett eget litet barn som man varje dag ser växa och att man vet att samma blod rinner i våra ådror !

Ilband har vi jobbiga stunder vi bråkar och skriker åt varandra !

Men vi VET ALLTID att vi blir sams att vi älskar varandra !

Imorgon vännen är det din dag !


Mamma älskar dej till jordens ände och tillbaka !

Mor och Dotter så kommer det ALLTID vara <3


Ett kort på Nea när hon bara var 4 Månader gammal
Det var inte alls länge sen tycker jag Imorgon blir hon 4 år



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards