Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Linda Johansson - 19 juni 2010 20:30

Nu har jag hållt på & tvättat i två dagar är inte rikigt klar ännu men kläderna är klar , men sängkläderna tvättas fortfarande men det sköter snälla mamma :-D

Har varit SUPER duktig , jag har vikt in ALLA tvättade kläder & dom andra kläderna också som inte var tvättade i fina små högar eller hängt upp på galjar

Så här kan jag LOVA att det INTE såg ut när jag bodde på 9an i våra gaderober Kan jue bero på att vi bara hade en gaderob där nu har vi mer plats !

Knäppte lite kort för att visa vilken ordning jag har skaffat mej :-D

 

 

Neas gaderob ( syns kanske med mycket rosa )

 


Lite utav min gaderob

 


Lite av min gaderob igen

 


Faaan va dåligt med kläder man har när man kollar efter :(

  

Av Linda Johansson - 19 juni 2010 20:19

Till Anonym som verkar veta väääldigt MYCKET men som inte vågar stå för dej hon / han är ... (Jag har en liten aning om vem du kan vara kan gissa på två stycken redan)

 

Jag har ALDRIG hållt på med någon som har flickvän , om jag nu har gjort det så har jag INTE vetat om det , då är det alltså upp till killen själv eftersom han VET att han har en tjej så är det HAN som är ett svin som håller på med andra !

Strular man med killar så tar man förgivet att han är singel !

Det är jue knappast så att man frågar varje kille om han är singel innan man kör igång direkt !

Tycker det är VÄÄÄÄLDIGT patetiskt att komma med Anonyma påhåll utan att ens VÅGA stå för vem du är !

Jag tar då INTE åt mej utav det du skriver du får skriva vad du vill sötnos ;)

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards