Alla inlägg den 20 december 2011

Av Linda Johansson - 20 december 2011 16:53

Jag tar en lång blogg pause nu för jag varken orkar eller har nån lust att blogga just nu och känner att det kommer ta ett tag innan jag sätter igång igen ... ! Men jag kan säga att både jag och Nea mår bra ... vi kommer få en jätte bra och fin jul tillsammans med våra nära och kära allt är som vanligt ibland mer eller mindre men det är som det är !

Livet går vidare jag har valt att lägga ner all min energi på sånt som betyder någonting för mej

och inte lägga ner den på sånt som är det oviktigaste i världen för mej som inte rör mej ryggen !

Som tur ÄR så har jag iaf vuxit under det här året får se om jag kan få lite feedback nångång !

Jag känner mej stolt över mig själv att jag lägger allt groll bakom mej och det nya året 2012 ska bli ett

bättre år för både mej och Nea på all sätt och vis !


Så God jul och gott nytt år



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards