Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Linda Johansson - 26 januari 2012 20:29


Och det behövs !


Lite egen tid på kvällen det behöver alla föräldrar även fast man älskar sina barn !

Så jag har precis lagt Nea hon ville att jag skulle läsa för henne ikväll jag trodde att hon tröttnat på det

för det var ett tag sedan jag läste för henne men ikväll ville hon höra en bok och så vart det !

Själv ska jag äta lite sallad som jag slängt ihop nu på kvällen med

gurka , tomat , sallad , paprika , fetaost, rödlök , oliver , svamp , bönor och rädisor

fruktansvärt gott och lätt helt utan fett nu när jag ska sätta igång och gymma nästa vecka !

Som jag har väntat på det här och äntligen ska jag sätta igång ... men det kommer att bli tufft

Skola , Nea , gymmet och så ska man hinna med hemmet också !

Ibland så räcker inte tiden till jag skulle behöva ha fler timmar på dygnet ibland för att hinna med allt jag

behöver och måste göra ... !

Just nu är jag så trött så att jag ser suddigt och blicken fasnar precis överallt där jag kollar

så lite sallad i magen och TV innan jag tackar för mig och säger godnatt !

Imorgon blir det skola för Nea påläsning för mig inför provet , IKEA , Skohuset och sen tvätta mellan

18.00 till 22.00 vilket jag inte ser fram emot men det fanns inga andra tider i morgon och jag vägrar tvätta

och städa en Lördag när Nea är hemma det är våran lilla mysdag tillsammans

med sovmorgon , frukost framför tvn , äta ute någonstans , hyra film och lite godis på det !

Äh gud så ointressant !


See Ya !



Av Linda Johansson - 26 januari 2012 18:22


Det har blivit mycket pluggande idag !


Och det känns kan jag lova ... helt slut som människa känner jag mej !

Första lektionen började 09.30 Etik och livsfrågor som slutade 11.00 åkte iväg och käkade med

mamma och pappa sen direkt tillbaka till skolan för att läsa på om provet vi ska ha på Tisdag

pappa och Nea hämtade mej 15.40 och då hade jag pluggat sen jag kom tillbaka till skolan från lunchen

Vi följde med pappa hem och jag satte mej direkt ner och skrev ännu mera och läste fram tills nu !

Så nu orkar jag inte ta in så mycket mera idag .... men imorgon om jag hinner ska jag sätta mej och läsa !


Det känns bra att ha fler ämnen att läsa den här terminen men det blir lite jobbigt ibland

men på något sätt så går det alltid om man bara vill och jag vill !


Jag har också skickat efter en bok idag för 400 spänn det är jue rena rama rånet tycker jag !

Sen har jag skickat in en ansökan om sommarjobb också ...

Så idag har jag gjort det jag ska göra och jag känner mej nöjd med den här dagen !

men det ska bli skönt när det är kväll och man får krypa ner i sängen ta fram en bok och bara slappna av

släppa allt med skolan och vad prov heter och koncentrera sig på något annat ett tag !


See Ya !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards