Direktlänk till inlägg 3 december 2012

Hej mitt vinterland !

Av Linda Johansson - 3 december 2012 13:19

Det är alldeles vitt ute !


Och snor kallt ! Brr ! Tur att man inte är tvingad att gå ut idag ! Istället har jag hållt mej inne och städat av lite det behövdes , provade den nya dammsugaren som mamma & pappa köpte åt mej ! Den funkar bra den suger riktigt hårt ! höhö ! Dom kan sina saker som där ! :-) så jag är precis klar och tänkte passa på och slänga in ett inlägg medans jag väntar på att golven ska torka så jag får göra mej klar någongång idag !


Senare låter det som att det blir filmkväll med Jenny.R gud vad jag saknar henne nu var evigheter sen vi träffades nu ! Men det är ju så man har sitt eget och fullt upp om dagarna så man ska vara glad om man hinner med hälften av allt ! Men senare idag så kommer hon över och vi kommer väl ha en del och prata om ! Det känns väldigt tomt här hemma nu när Nea åker till sin pappa idag ... hoppas att hon får träffa honom lite den här veckan iaf ! Om jag endå visste att hon fick vara med sin pappa när hon åker dit så skulle det kännas lite bättre dom veckorna hon åker iväg ! Nea får nog vara glad om hon får träffa pappa nån liten timme i veckan som kommer ! Hmmm ! Ibland så känns det så fel ! Jag är hemma om dagarna , eller ja förutom skolan då men det är bara en stund på förmiddagen sen är jag hemma hela dagarna så då tycker jag att om hon inte får vara med sin pappa så kunde hon väl iaf få vara med sin mamma eftersom jag endå är hemma ... Nea säger själv att hennes pappa nästan aldrig lägger henne när hon ska sova ! Det gör ont ! Man kanske borde stryka över hennes pappas namn på umgängesavtalet och sätta dit hans sambos namn istället !

Sånt här göra mej så förtvivlad ! Dags att gå vidare kanske !


Bitter fitta ja, ibland så är jag det !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards