Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Missfärgat vatten och tjejkväll !

Av Linda Johansson - 4 december 2012 12:30

Äntligen är vattnet tillbaka ! Men så klart så är det missfärgat brunt och ser skit äckligt ut ! Men tydligen ska det gå och dricka endå men för säkerhetsskull så kokade jag vattnet före innan jag kunde brygga mitt efterlängtade kaffe ! Så nu hoppas jag att jag inte blir sjuk då blir jag inte glad ! Så jag sitter med kaffet i högst hugg och njuter mer än vanligt ... inte lätt att vara kaffedrickare en sån här gång när vattnet stängs av ! Hoppas den vanliga färgen på vattnet kommer tillbaka snart , inge vidare fräscht och tvätta ansiktet i brunt vatten men vad gör man liksom ?! Jag måste göra mej klar någongång idag mindre fräscht och gå med gammalt smink !


Senare idag ska jag hem till Jenny.E tillsammans med tjejerna och ha lite "tjejkväll" ingen alkhol för min del det klarar jag mej utan vi ska fika och snacka lite skit spela lite sällskapsspel helt enkelt ! Så det ser jag fram emot ! Före det så vill jag gärna komma ut och köra lite grann ... provade på och köra igår på ett område där det är lite trafik och det gick jätte bra och jag kände mej så pass säker att jag kunde ge mej ut på dom riktiga vägarna och det gick jätte bra och köra där också fast visst fick jag en sladd en gång men ingenting jag inte klarade av ! Det som var mest otäckt var att på vissa ställen så var det extremt spårigt och då måste man verkligen hålla sig i spåret och ingen annan stans ! Det var faktiskt svårare än vad jag trodde speciellt i dum riktigt djupa spåren då kände jag att jag gled men jag fick och hade kontroll på bilen och på mej själv fast jag skrek till ett par gånger ! Men som sagt var , det gick jätte bra och jag kommer nog att kunna köra i vinter med fast jag väntar nog med och köra efter landsvägarna där man kör i 70-80 km i timmen känns inte riktigt som jag är redo för det än måste prova på och köra lite mer i stan först ! Annars så tycker jag själv att jag är duktig ... jag har koll på bilen och hur pass stor den är så jag vet på ett ungefär hur smalt jag kan åka och eftersom det blir många snöhögar så blir vägen smalare men det hindrade inte mej jag klarade det galant endå duktiga jag :-) så jag vill prova på och köra lite idag också så jag hoppas på att pappa går med på det !


Nu lär jag börja göra mej klar om jag ska bli klar nångång idag och komma iväg ! Hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag/kväll lovar att slänga in ett par bilder senare så inte bloggen blir alldeles tom !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards