Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Fredag / Öregrund !

Av Linda Johansson - 22 juni 2010 15:58

Puh ! Ännu en dag avklarad på jobbet !

Börjar få lite koll på stället iaf , men jag har imorgon på mej också innan jag blir ensam på Torsdag undra hur det kommer gå då !

 

Gick upp 04.30 i morse för jag ville börja 06.00 så jag kunde sluta 15.00 istället för att börja 07.00 och jobba till 16.00 det känns som om det är en HEL dag man hinner inte göra mycket av dagen innan det är kväll igen !  FYFAN orkade knappt öppna ögonen det borde vara lag på att man INTE ska gå upp före kl 07.00 iaf !

Gick iaf upp gjorde mej klar sen skjussade mamma ner mej till jobbet !

Satte igång nästan direkt jag & hon som jag går med !

Vi tog många kontor idag för det ska man göra en gång i veckan , men vi tog några idag så ska vi ta dom sista imorgon för att jag ska slippa på Tordag när jag blir själv på stället !

Killarna på EL har varit så super gulliga att dom har ritat upp en karta över ställerna jag ska städa på åt mej :-D Sen har jag en liten fusklapp också !

Dagen har gått SJUKT fort idag förstår INTE vart den har tagit vägen !

Endå så tycker jag att vi har tagit många raster idag men endå så blev vi klar en halvtimme före innan vi slutade ! Så hade vi 1 timmes lunch på det också !

Fast det går väl snabbare när man är 2 istället för att man är själv ! Då kan det nog ta en JÄVLA tid om man ska städa kontor & skit också !

Ne nu ska jag inte trötta ut er med att sitta & snacka om mitt jobb hela tiden !

 

Ska snart hoppa in i duschen (Känns som om det behövs nu)

Sen ska jag göra mig klar & vänta på att Robin ska sluta !

Försöka få han att följa med mej hem & hämta min cykel så jag kan cykla imorgon till jobbet :-D

Sen vettefan vad man ska hitta på , så JÄVLA trökigt både igår & idag när jag har jobbat har det varit KANON väder som idag tex när vi ätit klart så gick vi upp på taket & satte oss & solade fick till & med lite sol sting på det !

Men när jag slutade så försvann SJÄLVKLART solen & en massa JÄVLA moln överallt ! Så det blir väl att hämta min cykel sen får vi se om vi bara ligger hemma hos han eller mej & kollar på film eller vad vi nu gör !

 

Bloggar väl mer i morgon om det finns nå att skriva !

Tjing !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards