Direktlänk till inlägg 24 juni 2010

HELG !

Av Linda Johansson - 24 juni 2010 05:01

Godmorgon !

Fyfan va trött jag är , vill bara krypa ner i sängen & dra täcket över huvudet & sova tills jag vaknar ! Men ne det går jue inte plikten kallar idag också !

Fryser gör jag också inge vidare värst varmt nu på morgon iaf !


Idag kommer jag gå själv på jobbet för hon jag går med har gick på semester igår efter vi slutat ! Så det här ska jue bli lite smått intressant & se hur det här kommer gå ! Har bestämt mej för att inte ta nån rast med fika & sånt idag

För jag vet inte om jag hinner med alla dom ställerna vi brukade göra före lunch & sen resten efter luch ! Så det får bli ut & röka ibland bara sen kör jag på

till 11.00 när det är luch sen spida på som FAN tills man slutar 15.00

Jag HOPPAS verkligen att jag hinner det här nu ! Men jag kan verkligen snabba mej med städningen om det behövs för det har man fått gjort några gånger sen man fick Nea , fast det betyder INTE att jag är slarvig för det !


Efter jobbet så cyklar jag hemåt till ma & pa för att göra mej klar & åka in till Valbo med Robin kika lite grann får se vad man har råd med & inte !

Sen efter Valbo så åker vi till Ockelbo hämtar en liten buss för att åka till Öregrund i morgon , vi åker väl vid 10.00 tiden imorgon ungefär !

INGEN sovmorgon då HELLER !

Seen blir det lungt för mej också efter det :-D försöka få mamma & färga skallen på mej tills i morgon innan vi åker ! Sen blir det tidig kväller !


Ne nu ska jag snart åka iväg mycket med det här nu att komma ihåg !

PUSS PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards