Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Utmattad !

Av Linda Johansson - 28 juni 2010 18:22

Gud så trött jag är ! kan inte ligga soffan tillsammans med Nea för då somnar jag har hållt på att somna flera gånger nu ! Sov bara 4 timmar inatt sen har man inte vilat så mycket under helgen heller men jag får skylla mig själv ! Till helgen blir det iaf VÄLDIGT lungt jag ska passa på att städa hemma & tvätta lite grann ! Har kommit på att jag absolut INTE kommer köra två dagars på helgerna jag är barnledig när jag ska upp & jobba på måndag !

Det funkar INTE för mej måste vila mer om jag ska orka med en hel vecka !


Så kommer jag BARA ta det lungt tillsammans med lill kärleken   

Så man är utvilad tills nästa vecka , ikväll blir det iaf en tidig kväller ! Kommer inte orka vara uppe länge ikväll !

Börjar 06.00 som vanligt i morgon går upp 04.30 jobbar till 15.00


Idag har det varit en SKIT stressig dag på jobbet när man kom tillbaka efter helgen , det är TOOOK mycket som ska göras !

ALLA kontor ska göras en gång i veckan & det är INTE några det heller , sen ska man hinna med allt som ska göras varje dag också ! Svårt att hinna med

Jag tog 1 timmes lucnh idag det var allt jag hann med !

Sen har jag sprunig & stressat ÖVERALLT !

Har fortfarande ganska många kontor kvar , trodde jag skulle hinna med fler än vad jag gjort idag men inte då ! Förstår INTE tiden går så SJUKT fort på jobbet , vissa gnäller att tiden går så sakta , jag skulle behöva mer tid igentigen


Så imorgon ska jag jobba på som BARA fan för att bli klar med ALLA Konto tills på Onsdag iaf så man kan stressa av Torsdag & Fredag innan man går hem över helgen !

Mitt kort krånglar också kommer inte in överallt , HOPPAS det kan fixa sig tills i morgon var in till vakten idag för att aktivera kortet !

Han tyckte att jag skulle bjuda han på en öl för besväret höhöh :-D Skulle ha behöva en själv då kände jag !


Annars då förutom jobbet ?

Har inte gjort mycket alls sen jag kom hem blev lite senare än vanligt för det tog ett tag att aktivera kortet ! Så jag har bara legat på soffan iaf försökt tillsammans med Nea hon är också JÄTTE trött idag så jag tror inte hon orkar vara uppe länge ikväll heller !

Väntar på att mamma & pappa ska ringa så vi kan åka & handla  & äta lite !

Mer kommer inte att hända idag , Funderar på att åka & bada i morgon !

Försöka få med Jenny ut också :-D jag har jue lovat att dejta henne imorgon

Vi får se hur det blir med det !

Dax att göra annat !

Puss Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards