Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Kvällsinlägg !

Av Linda Johansson - 30 juni 2010 20:45

Godkväll eller nå :-D

 

Fyfasiken va trött jag är , jobbigt att gå upp 04.30 varje morgon

Längtar så FRUKTANSVÄRT till helgen så man får sova liiite längre på morgonen iaf bara 2 dagar kvar nu :-D

Jag är inte ett dugg van att gå upp så här tidigt så jag är HELT slut på kvällarna ser dubbelt !

 

Idag har det varit en fartfylld dag HELA dagen sen jag vaknade typ !

04.30 ringde klockan suckade & små gnällde lite grann innan jag klev upp

Slängde på mej ett ansikte & cyklade iväg till jobbet !

Satte igång direkt när jag kom ner sen slet jag HELA dagen stressade som fan

När jag slutade ringde jag Skatteverket sen knatade jag & Nea hem en sväng

Diskade , bädda rent i sängen vek kläder plockade ihop & hade mej

Nea somnade i soffan under tiden !

Efter det hämtade mamma upp Nea så åkte dom till Maxi för att handla

jag cyklade efter , sen cyklade jag hem till mamma & pappa

Käkade lite & nu sitter jag här Nea springer runt &  städar (Dammar)

Åt mamma & pappa !

Hon somnade jue som sagt var på soffan tidigare idag så hon lär väl vara uppe ett tag ikväll . men jag ska lägga mej ganska snart i soffan & sova

Mamma & pappa har lovat att hålla koll på Nea för jag orkar INTE vara vaken

 

Ne nu får det räcka för den här gången !

Puss & Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards