Alla inlägg under juni 2010

Av Linda Johansson - 15 juni 2010 09:39

Min lilla ögonsten <3

 

Min kärlek till dej går inte att beskriva med ord !

Våra band är för alltid knytna till varandra , det spelar ingen roll vad folk gör

eller vad dom säger , hur dom säger det !

VET vi både du & jag vart vi har varandra , våran kärlek till varandra är speciellt inte som någon annan kärlek !

Jag kan inte förstå vart tiden har tagit vägen , hur du har hunnit bli så stor ?

Utan att jag hunnit med ?

Vart tog min lilla tjej vägen ?

Du är fortfarande liten men på väg att bli stor , nästa år börjar du i förskolan

Det står inte på förens du kommer hem med läxor som du vill ha hjälp med !

Det känns som om det var igår dom la upp dej på mitt bröst för första gången

efter du kommit till världen till din mamma & pappa !

Jag kunde inte sluta kolla på dej , sluta le ... du var en fantastisk liten varselse

Du var så lik din pappa då , alla sa att du var din pappa upp i dan

Men idag säger alla att du är din mamma upp i dan !

Jag blir ALLTID så stolt när någon kommer fram & säger det !

 

Min finaste lill prinsessa

Det spelar ingen roll vilken / vilka som kommer in i våra liv !

Det spelar ingen roll vad som händer runt omkring oss !

Så är det för ALLTID du & jag !

Jag är inte orolig längre , för jag VET att du också vet !

Jag ser det i dina ögon , när du tar min hand i din , när du kryper upp i min famn & bara sitter där !

Om man kunde beskriva för HELA världen hur mycket jag älskar dej !

Men orden räcker inte till , det jag känner för dej finns inom mej

Jag vet själv hur MYCKET jag älskar dej , ingen annan än du & jag behöver

veta det för det är BARA du & jag !

Ingen anann ska klampa in & förstöra , INGEN annan kan !

 

Så min ÄLSKADE lilla skatt , mitt lilla underverk !

Mamma älskar dej överallt annat , Jag kommer ALLTID finnas här för dej !

När var som helst du behöver mej så kommer jag följa med dig på vägen !

För du kommer ALDRIG behöva vara ensam , inte så länge jag andas !

Det vi delar , delar BARA du & jag !

       

 

  

Av Linda Johansson - 14 juni 2010 21:26

Jordgubbar & Grädde !

 

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag säger godnatt för ikväll !

Lill kärleken   sover sött i sin säng ! Läste bok & kramades innan hon somnade

UNDERBART att ha henne hemma igen !

Jag har precis fläskat i mej en MASSA jordgubbar & grädde ännu en gång

Var inte länge sen jag & Nea åt det , men kunde inte låta bli att ta det som var kvar fet som man är ;-D

 

Ska strax gå & lägga mej jag är ALLTID så trött på kvällarna när Nea är hemma

Annars kan jag vara vaken HELA natten , men inte när hon är hemma konstigt

Men skönt att lägga sig i tid också !

Får se vad som händer i morgon Nea ska leka med Felica iaf & Jenny kanske kan komma förbi & snacka skit med mej :-D

Annars så tänker jag passa på att städa lite , ska små börja i morgon när jag lämnar Nea på dagis men tror inte jag hinner klart tills jag ska hämta henne om jag ska hinna göra mej klar också !

Så då kan jag isåfall fortsätta när Nea endå är ute & leker med Felica !

Ne nu säger jag godnatt för ikväll

PUSS PUSS !

Av Linda Johansson - 14 juni 2010 19:16

SommarJobb , Min Prinsessa , Midsommar !


Jag har fått sommarjobb nu ! Dom ringde ifrån Coor idag & frågade om jag fortfarande var intresserad , HALLÅ klart jag är ! Det är jue det här jag har väntat på att få ett besked om sommarjobb ! Jag trodde allvarligt att det var kört för min del , att jag bara skulle få gå hemma i sommar & dega !

Men jag börjar v.26 & kommer att jobba till v.32

Det är 6 hela veckor !

Så sjukt glad jag & Nea behöver VERKLIGEN det här för att kunna unna oss någonting i sommar som vi vanligtvis inte brukar kunna göra !

Vi kan få på badhuset igen , vi kan åka till Furuvik , Leksandsommarland !

Den här sommaren kommer bli KANON !

Är så OTROLIGT tacksam för den här chasen i sommar så det finns inte !

Ska ta med mej Mellson & åka ner till veckan & träffa chefen för att få lite saker av henne innan jag börjar jobba ! Så ska hon visa mej runt området jag ska vara

(Oj förlåt ni som inte vet vad Coor är så är det en städfirma)

Kanske inte är världens roligaste jobb men jag är super nöjd endå !

I Dagens läge får man vara glad att man får torka toaletter till & med !


Håller på att planera misdommar för fullt nu tillsammans med Mellson !

Vi ska dra ihop ett gäng & bila till Öregrund ska tydligen vara nå festival där

Tänkte fira midsommar där HOPPAS att folket följer med då

För om dom gör det så blir vi JÄVLIGT många som åker !

Tänkte höra med Bror , Mats, Danne , Tobbe , Timmie , Anderas (Åke) , Robin , Robert , Jenny , Tina , Marcus , Malin , Jelan , Jagge , & någon till ! ! !

Får se om alla kan följa med !

Men jag HOPPAS det för jag vill komma bort ifrån Sandviken innan jag börjar jobba det MÅSTE Jag annars kommer jag bli knäpp !


Hämtade hem min ÄLSKADE unge idag också !

Hon var lite små seg att få med sig idag , vissa gånger är hon så där andra gånger springer hon fram & kramar mej när jag hämtar henne !

Men sen när vi gått iväg så pratade hon oavbrytet om allt & ingenting !

Är så glad att hon är hemma , men nu börjar tjatet ! :-D

Den här veckan ska vi kramas , Pussas & busa BARA ha det bra tillsammans

Innan jag börjar sommarjobba !

Har redan lite planerat imorgon går Nea på dagis ifrån 09.00 - 14.00

sen lämnar jag av henne hos Felica så hon kan få leka med henne

Fredag & Lördag ska vi BARA vara !

Fredag tänkte jag köpa hem lite tacos & götta kolla på film tillsammans

& kramas i soffan ! Lördag blir det nog en sväng hem till mamma & pappa

kanske ha myskväll där hos dom som vi brukar ha vrannan lördag !

Resten av veckan är inte rikigt planerad men jag VET att vi kommer få en KANON vecka tillsammans som ALLTID !

Nu ska vi borsta tänderna & krya ner i sängen & läsa bok och kramas

Sen ska lill hjärtat sova för kvällen & jag tänker bara slappa framför TVn

PUSS !


  



Hoppas bara att solen kommer fram snart , börjar tröttna på regn & moln nu

Sommaren är så kort endå !

Jag vill ha SOL MASSOR av SOL !

  

Av Linda Johansson - 11 juni 2010 16:16

Åh jag är så avundsjuk på ALLA studenterna ! Jag vill också ta studenten & stå på ett flak & vråla som bara fan !

Dom ser ut att ha skiit kul när dom står & sjunger , vrålar & dricker tillsammans

Aja jag valde iaf något som är mer värt än det !

Jag valde ett liv , en underbar liten prinsessa istället & det är jag otroligt lycklig över fast klart det känns i hjärtat när man ser alla studenterna & man själv aldrig kommer få stå där uppe !

 

Annars då ?

 

Somnade av en stund på soffan vaknade för en liten stund sen bara !

Har sovitt så OTROLIGT konstigt inatt vaknat typ varje timme igenom HELA natten jätte konstigt !

Så när klockan var 08.00 då hade jag fått nog & gick upp för att göra mej klar

för att gå ner till stan & kolla på studenterna kolla på min ängel Tina !

Nu ringde Jenny nyss & nu lär jag springa iväg & slänga på mej lite mer smink & invänta pappa som köpt marinad till mitt kött sen stutsar jag iväg !

Vi ses kanske ute i dimman gott folk !

 

Av Linda Johansson - 11 juni 2010 10:00

GRATTIS min UNDERBARA älskade bästa vän Tina Stenberg som tar studenten idag , jag är så stolt över dej gumman ! Du har VERKLIGEN kämpat dej igenom dom här 3 åren ! Jag VET att du går ut med toppbetyg & stolthet !

Du är UNDERBAR vännen !

 

Grattis även till Emil Carlborg & Anna Lund som också tar studenten idag !

Det är ni verkligen värda !

 

Av Linda Johansson - 10 juni 2010 09:56

Godmorgon !

 

Slog upp ögonen för en stund sen , är ganska trött men vad fan gör det :-D

Det är sommar & sol ute , jag är inte den som vill sova bort dagarna då !

Ska invänta Frida Jelan & Jenny för att gå ner till statsparken & sola !

Kan INTE bli mer underbart !

Jo det fattas en liten liten prinsessa mammas lilla skatt ! Jag saknar dej så otroligt mycket hoppas dagarna går fort så du får komma hem igen !

 

Helgen är planerad iaf !

Fredag - Grilla med Jenny , Robin & Robert

Lördag - Festa lite hos mej , sen dra in till Jädefors holme & dansa & toka sig !

 

Så jag ser verkligen fram emot den här helgen !

Ne nu ska jag bege mej ut i solen !

  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards