Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Linda Johansson - 7 juli 2010 20:07

Hallå bloggen !

 

Måste väl blogga lite ibland också , börjat bli dåligt med det nu !

Får se till att skärpa mej :-D

 

Idag har jag jobbat som vanligt 06.00 - 15.00 börjar trivs ganska bra där !

Men inte sååå roligt att gå upp 05.00 varje morgon förutom på helgerna !

Jag vet att jag borde gå upp tidigare 04.30 iaf för jag får stressa som ett as på morgonen när jag ska iväg !

Jag får slänga i mej kaffet & slänga på mej kläderna ta ut Ludde på en snabb sväng sen är det bara att cykla iväg till jobbet mer hinner jag inte !

Men jag stressar helldre än att gå upp för tidigt tycker 05.00 är på took för tidigt endå det borde vara lag på att man INTE får gå upp före 08.00 iaf !

Det har iaf gått bra på jobbet idag tog det lungt stressade ingenting !

Men blev klar 14.00 endå så jag fick sitta & vänta ett bra tag innan jag kunde åka hemåt !

Fick höra idag av killarna på EL att jag ALLTID är glad & att jag ALLTID

ler :-D Det var riktigt roligt att höra !

Dom frågade mej om jag inte kunde vara sur , jooo ni skulle INTE vilja se mej sur eller arg sa jag då :-D

Men det är sååå härligt att gå in till killarna / gubbarna på EL för dom är så OTROLIGT snälla för dom är jag inte bara en städerska utan jag är en person en människa medans andra BARA ser mej som en städerksa !

Så där trivs jag jätte bra , synd bara att jag bara har den här veckan & nästa vecka kvar hos dom sen lär jag börja på ett annat ställe !

HOPPAS det är lika bra där också !

 

Annars har jag väl inte gjort såå mycket mer slänge på mej ett nyss ansikte när jag kom hem till mamma & pappa , så trökigt på jobbet att man inte kan sminka sig utan lär gå med gårdagens smink på mej eftersom det är så varmt så man svettas som ett AS & att man behöver ha hjälm på sig för säkerheten !

Då rinner sminket & pudret blir fläckigt & man ser inte klok ut ! Ingen idé !

Liiite små jobbigt när det finns en hel del snygga killar där !

Man känner sig inte direkt jätte snygg , brukar tänka så att ni skulle VERKLIGEN se mej en dag när jag sminkat mej fixat håret & går i mina egna kläder hahahha :-D

Var meningen att jag skulle cykla hem efter jag gjort mej klar & vara hemma lite har inte sovit hemma på ca 3 veckor nu så jag saknar verkligen mitt egert !

Men till helgen så :-D

Men dum som man är så slår jag fel kod 3 gånger på mobilen så jag fick ringa till Tele 2 & be om att få en puk kod för att komma in i telefonen igen !

Fick sitta i 42 minuter innan jag ens kom fram HERREGUD !

Jag kunde jue inte göra det hemma för mobilen är den enda telefon jag har & den var jue avstängd !

Så det blev ganska sent för att cykla hem så vi åkte & handlade istället

till en sallad en massa GÖTT till pasta , kyckling , skinka , vanlig ost & feta ost

paprika , gurka , tomat , sallad , majs , ärtor , SUPER gött

så det blir sallad till mat låda imorgon !

Mer har jag inte gjort ätit så klart !

 

Sitter & dricker kaffe nu väntar på att filmen jag ska se kl 21.00 ska börja !

Ska slänga i salladen i en matdosa också innan filmen börjar !

Till helgen blir det Power Meet i Västerås över dagen bara varken orkar eller har lust att stanna kvar över natten !

På lördag kommer min ÄLSKADE Elin & hälsar på <3 ÄNTLIGEN !

 Så jag Jenny & Elin ska grilla lite på dagen sen på kvällen åker vi in till Gävle eftersom det är den där Rock festivalen i Gävle i helgen !

På söndag ska jag städa tänkte jag , så helgen är ganska full när man INTE hinner med någonting i veckorna när man jobbar !

Kommer bli en KANON helg det vet jag !

 

Ne mina kära vänner & kära blogg

Nu har ni fått lite nyheter om vad som har hänt idag kanske bloggar mer imorgon om jag hinner mamma ska färga håret på mej sen ska vi kolla på film tillsammans , men jag ska försöka hinna :-D

Lär dricka upp kaffet nu innan det kallnar helt !

Puss & Kram !

 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards