Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Jag vill !

Av Linda Johansson - 27 januari 2012 12:19


Vara pigg !



Ne istället så sitter man här och gäspar som en galning ... inte har det blivit mycket gjort idag heller !

Förstår inte varför jag är så jävla trött ... kan kanske ha något med att jag inte äter godis eller någonting med socker i längre ... dom senaste veckorna efter jul när jag slutat med godis så har jag varit trött heeela tiden !

Jag vet inte om det kan bero på det nog för att jag brukar vara trött men inte så här !

Jag har jue noll energi och ork till någonting och det gör mej så arg på mej själv när jag vet att jag

skulle behöva göra en massa men orken finns inte där helt enkelt !

Som min kloka lärare brukar säga

"Det handlar om att prioritera Linda , vad är viktigast och vad kan du vänta med"

hon har rätt ... städningen får faktiskt vänta tills jag orkar med den och hinner med ...

vad gör lite skit i hörnet liksom ? Det har ingen dött av direkt ...


Ska hämta lillis på skolan till kl 14.00 sen åka dirtekt in till Valbo köpa lite lådor åt Nea som hon kan ha

sina leksaker i på IKEA sen skohuset för att köpa ett par träningsskor åt mej till nästa vecka

sen in till köpis och leta på lite byxor åt Nea förstår inte hur hon kan växa så otroligt mycket ....

köpte nya byxor åt henne någon dag före jul och hon har redan vuxit ur om !

Sen ska jag kika lite åt mej själv också får se vad man hittar för något !

Sen ska vi tvätta jag och lill skrållan hon är så duktig som hjälper mig det är jue bara vi två så vi måste

hjälpas åt att hålla ordning runt oss !

Men jag är glad att det iaf är fredag det betyder att det är sovmorgon imorgon och det behöver jag !

Tror att Nea också kan behöva det för hela veckan har jag fått tjatat iaf en halvtimme på henne att

hon ska komma upp och klä på sig äta frukost och göra sig klar till skolan !

Hon är som en liten tonåring min lilla tjej !

Hörs sen !


See Ya !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards