Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Blir så arg !

Av Linda Johansson - 27 januari 2012 19:39


På CNS som lovat mej pengar !



idag ! Jag ringde i förrgår och kollade när pengarna skulle komma in ... fick då svar att jag skulle ha dom på mitt konto idag den 27e men inte faaan har jag fått nå pengar !

Jag blir så förbannad ... vafan är mina pengar ???? Här har man gått och väntat på pengar en evighet

så ringer man får svar att pengarna ska vara på kontot idag men inte fan ....

tur att man har lite andra bidrag så man kan köpa mat iaf för hur skulle det annars gå ?

Inte fan bryr dom sig om det ... att man behöver pengarna ... så nu kommer mina räkningar bli försenade också

tack så jävla mycket CNS !

fuck off jävla idioter byt jobb om ni inte kan det ni gör och lova ingenting som ni inte kan hålla

är det något som jag hatar då är det när folk lovar någonting och sen inte håller det !

Gaah !

Vad arg jag är nu känner jag ... jag behöver mina pengar ... var meningen att jag skulle köpa nya byxor

åt Nea idag i Valbo men fick hoppa över det för att jag inte fått in nå pengar ännu !

Ne fyfan kanske ska skriva om något annat det här gör bara mej upprörd !



Nea är iaf hos mamma & pappa och har lite myskväll där ... var in affären och köpte lite godis åt henne

jag som trodde att hon skulle hjälpa mej och tvätta men inte då hon åkte till mamma & pappa istället

men vem kan klandra henne det gjorde hon helt rätt i !

Jag vill igentligen inte heller tvätta men jag måste ... det är inte så roligt för Nea att springa fram och tillbaka

till tvättstugan hela tiden heller ... då har hon det bättre hos mamma & pappa framför en film !

Själv skulle jag lätt kunna somna nu om jag la mej ner i soffan och kolla på tv ... jag har provat några gånger

men när jag är på väg att slockna så får jag sätta mej upp så det är ingen idé att ens försöka !

Hade jag inte tvättstugan att tänka på så hade jag nog tagit en stödvila !

Tur att man får sova ut imorgon iaf !

Dax att springa ner till tvättstugan igen , det ska bli skönt när det är klart !


See Ya !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards