Alla inlägg under februari 2009

Av Linda Johansson - 9 februari 2009 22:20

1. Hur gammal är du om fem år? 28 fy fan va gammal kärring jag blir !

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Tommy och Tindra

3. Hur lång är du? 1.70 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Brake up tror jag den heter !

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Vem ringde dig senast? Tommy

7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag tycker om dej (Daniel)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom lever tillsammans !

10. När såg du senast din mamma? I Lördags

11. Vilken ögonfärg har du? Is Blåa

12. När vaknade du idag? Tror klockan var 09.30

13. Vilken är din favoritjulsång? ?

14. Vilken är din favorit plats? Vid havet (solnedgång)

15. Vilken plats föredrar du minst? Sandviken !

16. Var tror du att du befinner dig om tio år ? Hoppas på att jag har ett eller två barn till bor någonstans med min pojkvän och jobbar !

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Monster

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? På Kryssningen , och när Tommy var här !

19. Hur stor är din säng? 180

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21.Sover du med eller utan kläder på dig? Helt olika

22. Hur många kuddar har du i sängen?  4 stycken.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Vad vill du bli när du blir stor? Stor ? är jag liten nu då ?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor MÅNGA!

26. Är du social? Ja, som fan !

27. Vilken är din favoritglass? Vanlig med krossad choklad !

28. Vilken är din favoritefterrätt? Nå rikigt slickigt

29. Tycker du om kinamat? Ja klart !

30. Tycker du om kaffe? Ja, Med mjölk

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Ja vänster

33. Kan du spela poker? Nej.

35. Är du beroendemänniska? Ja..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.

37. Vill du ha barn? Ja, ett eller två till

38. Kan du några andra språk än svenska? lite Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor

42. Äger du dyrbara smycken? Nej

43. Vilket är ditt favorit program på tv? Våra bäst år

45. Vem är den roligaste människan du känner? Linda så klart

46. Flirtar du mycket? Ja, är ganska flirtig av mej

47. Kan du byta olja på bilen? Nej verkligen inte

48. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

49. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en dag tror jag

50. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig?

hehe Hemligt ;D

Av Linda Johansson - 8 februari 2009 17:47

Hejj alla tokar där ute !


Kan jue börja med att säga att den här helgen har nog varit den roligaste och galnaste helgen jag någonsin varit med om och då har jag varit med om VÄDLGIT mycket galenskaper !

Vet inte hur jag ska kunna berätta allt som har hänt !

Men jag kan jue säga att jag är SJUKT sliten idag har sovit mesta tiden av dagen idag har inte ens orkat packa upp mina saker men jag ska ta tag i det senare också !

Den här dagen (Ifredags) som man har gått och längtat efter som en tok tiden gick så fort känndes som om man bara hann kliva på båten innan man skulle gå av igen !

Om jag kunde så skulle jag LÄTT vrida tillbaka tiden jag hade fan ångerst när vi kom in till Sverige igen och visste att om någon timme skulle man kliva av och sen var allting över ! Som man har gått och längtat efter så länge !

Linda och jag sa det att hade vi haft pengar då hade vi lätt åkt en till gång vi hade jue allt med oss så vi hade klarat oss ! Men vi har också sagt att vi ska åka iväg snart igen och dra ihop gänget och det ska bli innan sommaren ! Så ganska snart igen ska vi åka !

Ska berätta lite grann hur vi hade det men det finns risk för att det blir LÅNGT !



Emil hämtade mej och Linda vid 10 tiden för att åka upp och hämta hennes mamma Lotta och hennes kille Peter !

När vi kom till bussen så hade alla redan kommit tog ett tag innan bussen kom så jag höll på att förfrysa mina fötter ! Hade självklart tagit fel skor på mig !

Direkt när vi klev på bussen så började vi dricka så klart vi hade tur för hela gänget hamna bredvid varandra ! Tillsammans med oss längst ner i bussen satt det två killar ifrån Falun också Samuel och Micke härliga grabbar

Men jag tror ALDRIG att jag träffat en sån sjuk och vidrig människa som Samuel måste jag säga ! + ATT han hade stolek 50 på fötterna och skulle man prata med han när han stod fick man kolla rakt upp så sjukt lång kille !

Vi Satt och sjöng och härjade hela buss resan stannade ca en timme någonstans där jag inte vet vart vi var rikigt :D

Tog en snabb fika som snälla Danne betalde inte fasiken köper jag mej sånt onödigt själv när det finns killar som kan göra det :D

Vi klev på båten vid 17.30 vi hade tur vi hamnade bredvid bror och kusin och svägerskan och alla dom men resten av gänget hamnade någon annan stans

Gick direkt till taxfree så fort dom öppnade när båten lämnat hamnen !

Köpte lite dricka och satt i hytten en bra stund svårt att få plats med så många i en sån liten hytt !

Sen var det jue bara att dra iväg tappade bort Linda också jag tappade bort allihopa faktiskt och INGEN jäkla hytt nyckel hade jag fått med mej heller

Jag visste inte alls vart jag skulle ta vägen så jag strosade omkring på båten själv men inte var det länge vart men än kollade fick man kompisar !

Hade alltid någon att prata med !

Träffade sjukt skumma människor men också många rikigt trevliga och SNYGGA !

Stötte på en kille ifrån Poland också Mischael hette han han var hur trevlig som helst tror det var han jag umgicks mest med på kvällen !

Försökte prata Engelska men det gick inte såå bra när man druckit lite

Så då vände vi på det och jag försökte lära han Svenska och han var faktiskt rikigt duktig på det !

Träffade också ett par killar ifrån turkiet och dom var jue inte friska på en fläck dom men man slapp iaf köpa dricka själv :P

Men jag tröttnade och stack ifrån dom när dom hällde öl i min stövel och drack där ur det tyckte jag var lite taskigt gjort och att dom sen tyckte att jag skulle följa med dom till deras hytt för att hämta mer att dricka dom var iaf 8 stycken och då fick jag nog !

Så jag gick iväg själv men sen så träffde jag på Micke och Samuel som vi satt tillsammans med på bussen så resten av natten så umgicks jag med dom

Vi dansade och härjade omkring som galningar !

Och SJÄLVKLART så filmade dom så jag kommer garanterat till 99% finnas med på FÄRJAN på kanal 5 till våren ! (Förlåt mamma nu kommer du skämmas för mig)

Försökte undvika dom där kamerakillarna men ibland så gick det inte när dom stoppade kameran i ansiktet på en !

Eftersom jag inte träffade på Linda nå mer den natten så hade jag ingen nyckel heller så jag visste jue inte vart jag skulle ta vägen !

Tur för mig då att jag fick låna en säng av killarna iaf !

Var inte såå sugen på att gå runt där alldeles själv på båten när alla låg och sov och allt stängt !

Men inte blev det mycket sovandes med den där jävla galningen Smauel eller han är ta mig fan i mej den äckligaste killen jag träffat !

Så vid halv 11 på morgonen så tyckte jag att jag hade fått nog så jag gick iväg för att leta upp Linda gick och knackade på hytt dörren men så klart det var jue ingen där !

Men jag stötte på Satu svägerskan iaf och jag fick låna hennes telefon

så jag ringde till Linda och vi möttes upp vid taxfree och jag tror ALDRIG jag varit så glad att träffat henne som då att ÄNTLIGEN få komma in i hytten som man inte sätt ett skit av sen man lämnade den vid 20.00 tiden kanske att få komma in och göra sig klar borsta tänderna och tvätta av sej allt ifrån gårdagen !

Sen efter det var det bara att börja igen !

Mer taxfree och sen börja dricka igen !

Gick och kollade in när dom sjöng kareoke men timmarna gick så sjukt snabbt så jag hann inte mer än att blinka innan vi var framme och skulle gå i land igen

Så var den resan över jag var jätte trött på bussen hem satt och halvsov med Micke men vi fick jue inte sova ifred för gänget festade vidare på bussen !

Blev bestämt att vi skulle festa vidare hos Danne när vi kom hem jag Micke Micke och Danne

Så Dannes kompis hämtade oss så när vi kom till Danne så var det bara att börja om igen då 

Jag trodde att det bara skulle bli vi så jag hade bytt om till lite mer bekväma kläder och satt och såg ut som en spöke så ringer det på dörren och det kommer in hur mycket folk som helst !

Så det blev jue världens fest där hemma trött som man var var det jue bara att försöka hänga på och det gick faktiskt väldigt bra !

Blev kallad gummidockan för att jag var så vig och kunde göra dom mest kontigaste rörselsena som dom andra inte kunde göra  !

Men vid 03.00 tiden så tröttnade jag då hade jag festat sen fredags förmiddag tills då utan att sova en blund så då stutsade jag upp till dannes säng och somnade !


Så såg våran resa ut finns en massa andra detajer som jag inte tagit med !

Bråk blev det så klart också ! För har man brossan och två kusiner med och en Samuel med så får man inte göra precis som man vill !

Man får inte dansa med vem man vill för då åker han på stryk !

Så nu vet jag att nästa gång vi åker ska Linda och jag åka själva tillsammans med hennes mamma och Peter !

Ingen annan så man slipper sånt !


Ne nu blev det för långt jag ska lägga ut lite bilder sen också som Linda får skicka över till mej och dom jag har knäppt

Men det gör jag nog i morgon

Ska försöka äta någonting snart och sen är det väl kväller igen har nästan nyss vaknat jue :D



Av Linda Johansson - 5 februari 2009 21:17

Hej hopp ! Sen bloggning idag men ha haft mycket att göra som jag skrev igår !


Imorgon åker vi :D !!!!!!!!!

Ska bli så in åt helvete kul så det är inte klokt !

Gud så jag har längtat till den här dagen och det är i morgon !

Bussen går 11.15 ifrån resecentrum så Linda och jag går upp 07.00 i morgon bitti måste hinna äta en redig frukost för att sitta på en buss så länge sen sminka oss och göra oss klar så slipper man det i morgon !

Så vi har fixat och donat idag ska snart börja göra våran sallad som vi ska ha med oss ! Så fort Linda kommit upp ur badet !


Så jag bloggar inget mer idag och i morgon hinner jag inte så det får bli på Lördag då ! Få se om jag lägger ut bilder ifrån båten då om jag orkar man kan ha lite ont i håret då :D  PARTY !!!!!


Av Linda Johansson - 4 februari 2009 21:49

Fart full dag idag också !


Nea sov hela natten i sin säng mammas duktiga tjej :D

Vi vaknade vid 09.00 tiden ungefär åt lite frukost

Satte på Eva&Adam som har blivit en rikigt favorit

Passade på att göra mig klar under tiden för jag började jobba 13.00

Mamma kom och hämtade oss och skjussade mig till jobbet Nea fick vara med mamma tills Danne skulle hämta henne för jag skulle jobba till 16.00

Gud vilken dag på jobbet nu behöver jag inte motionera på en hela vecka !

Det började så fort man kom innanför dörren och hade bytt om !

enda ifrån 13.00 till 16.00 sprang jag som en idiot på alla som ringde och ville ha hjälp kanske satt i max 2 minuter under dom där 3 timmarna ! Hann inte ens dricka upp mitt kaffe innan det var kört

Så det var full upp enda tills jag slutade !

Bror hämtade mej utanför jobbet jag skulle passa Emma under tiden han var och klippte sig Så vi strosade omkring på stan ett tag !

Dom har öppnat telenor i gallerian och det är ALLTID samma kille som står där och jag är nästan ALLTID på stan så han lär jue fundera om jag bor på stan inne på gallerian !

Bror skjussade hem mej sen så jag hade ABSOLUT ingenting att göra så jag satte mej och glodde på Eva&Adam !


Sen så kom Tommy och ringde på dörren och hade Tindra med sig !

Så dom kom in och umgicks lite med mej :D

Satt i Neas rum och blåste upp ballonger och släppte på varandra skrattade som tokar förstår inte att man kan ha så kul med ballonger

Men det hade vi verkligen jag skrattade så jag fick ont i magen !

Fikade lite och snackade en massa skit !

Så dom åkte hemåt vid 21.30 tiden så nu är det tyst här igen !

Jag ska snart gå och lägga mej hade jag tänkt kommer vara fullt upp i morgon också !

Linda kommer över och hämtar mej och Bebis när hon slutar skolan

går över till Linda dumpar av Bebis går och handlar sen hem till Linda och packar det hon ska ha med sig på kryssingen sen skjussar Emil hem oss till mej så ska vi göra lite sallad och packa ska jag göra också sen fixa lite små grejer ska hinna med att städa här också innan vi åker på Fredag !

Så imorgon kommer det vara fullt upp hela dagen !

(Ska INTE glömma att ta med kameran på kryssningen och knäppa en massa kort och lägga ut här sen så ni får se)


Ne nu ska jag snart hoppa i sängen !

Bloggar mer i morgon

Natti natt


There are times when I look in your eyes
I see the love that we shared
I see the joy inside
But I didn't see the feelings you had
And now you're saying goodbye
Cous your love is dieing

And all I can think about is you
The way you say you love me too
And every time I close my eyes I see your face
My love can never be erased
And you can never be replaced
Baby

Baby girl
Why don't you come back to me?
Why don't you love me anymore?
Baby girl
You know I still care for you
You know I will love you forever more

There are times when I kiss you goodnight
I feel the love that we shared
I feel the joy inside
But I didn't feel what you tried to hide
And now you're saying goodbye
Cous your feeling is dieing

And all I can think about is you
The way you say you love me too
And every time I close my eyes I see your face
My love can never be erased
And you can never be replaced
Baby

Av Linda Johansson - 3 februari 2009 21:51

Ja då var det kväll då dagarna går för snabbt ibland !

Vissa gånger vill man att tiden ska gå sakta VÄLDIGT sakta och vissa gånger så vill man att tiden ska springa iväg !

Jag vill att det ska gå fort nu så att det blir sommar någongång !

Men när Nea är hemma så vill jag att tiden ska gå sakta så jag får vara med henne !

Men man kan jue inte göra någonting åt tiden !


Nea och jag gick upp i vanlig tid idag ! Nea var trött som vanligt efter mycket tjat så masade hon sig upp iaf !

Åt frukost och masade oss iväg till dagis !

Sen gick jag hem en liten stund för att ringa ett samtal om kalaste Lokalen var tydligen upptagen just den 28e TYPISKT

Men vi ska ta på söndagen istället då är det 1 mars !

Det blir säkert bra det också !

Sen knatade jag iväg till posten och hämtade ut mitt paket ifrån Ellos som jag har skickat efter !

Skönt att ta en liten promenad så där tidigt på morgonen inte ofta man gör det precis !

Sen när jag kom hem så låg det yttligare ett paket i brevlådan och ett till paket med två filmer som Nea skulle få i present EVA&ADAM

Hela serien som jag skickat efter åt henne som jag och mamma och pappa ska dela på !

En massa kläder vart det iaf !

Hade skickat efter ett par mörkgråa fin byxor och en lika dan väst som jag skulle ha en vit skjorta till och mina svarta höga stövlar utan på !

Men byxorna var lite för stora men det går bra endå och lika så västen men det får duga ! Tänkte ha det på kryssningen men det vart inte skjortan till utan jag hittade en annan tröja jag ska ha under !

Sen var det pyamas en ny bikini till sommaren en BH och ett stort linne

och en mys jogging dress ! Trosor och lite sånt smått och gott !

Så nu ska jag INTE beställa ett dugg mer ifrån Ellos annars blir det för dyrt !

Så jag får gott och väl nötta ut det jag beställt nu :D

Sen var det föräldrar möte på dagis Daniel följde också med

Allt var bra där dom hade inget negativt att säga och det var skönt att höra att hon kan uppföra sig där iaf :)

Sen knatade vi hem blev uppplockad av mamma och pappa och åkte över dit en stund för att dom ville träffa Nea inann hon åker imorgon !

Kom hem igen vid 19.00 tiden !

Gjorde en liten fuling och visade Nea filmerna jag beställt och frågade om hon ville mysa med mej äta lite godis och kolla på Eva&Adam

självklart ville hon det så nu kan hon inte få dom i present iaf men hon kommer då så mycket annat skoj !

Så vi har kollat på Eva&Adam och ätit lite godis (FYY PÅ MIG)

och kramats

För en stund sen så borstade vi tänderna och gjorde kväller tror Nea somnar ganska snart nu !

Så har våran dag sett ut idag inget nytt som hänt som jag kan dela med mej utav idag heller !


Imorgon åker Nea till Daniel som sagt var blir borta tills på Tisdag veckan därpå !

Själv ska jag jobba mellan 13.00 - 16.00 ungefär dom ska ha personalmöte så dom ville ha någon som kunde vakta rigningarna och patienerna

Trökiga tider men man måste jue ställa upp också !

Men skönt på samm sätt att inte behöva jobba i 8 timmar

Sen efter det vet jag inte alls vad jag ska göra !

Gå över med Bebis till Linda som ska vara katt vakt åt mig så imorgon blir jag både barnledig och kattledig :D

Så jag ska försökta tvätta lite här i morgon också

Sen bara ta det lungt och ladda inför Fredag !



Ne nu ska jag kolla om Pluttis somnat sen ska jag också lägga mej ganska snart Så jag får säga Godnatt då !

Skriver mer i morgon

Puss&Kram


Av Linda Johansson - 2 februari 2009 18:43

Usch idag har det varit fullt upp hela dagen Har kanske suttit still i 2 timmar kanske lite mer på hela dagen sammanlagt då alltså !

Nu är jag helt slut och tänker inte röra mej en milimeter nå mer ikväll mer en nödvändigt !


Klockan ringde 07.30 i morse Väckte Nea för hon kom över till mig inatt !

Hon höll på att skrämma skiten ur mig Inatt när hon kom upp till mig

Klockan var väl runt 03.00 kanske jag hade stängt min dörr och Neas dörr så klart eftersom jag somnat så sent dom senaste dagarna så när jag somnade så sov jag rikigt också ! Så jag hörde inte när Nea öppnade sin dörr och gick upp Men när hon öppnade min dörr då SLÄNGE hon upp den PANG

sa det och jag som inte hört något hoppade jue upp i taket blev skit rädd !

Där ligger man i godanro och sover och så kommer Nea och smäller upp dörren så det ekar i hela rummet ! Jäkla skit unge man har :D

Men iaf !

Gick upp i morse gjorde oss klar gick iväg till dagis och fy satan vad kallt det var i morse höll på att frysa näsan utav mig !

Så det var att gå ganska snabbt till dagis lämna Nea där och rusa hemåt i värmen !

Direkt när jag kom hem gjorde jag mej klar och plockade lite grann

Sen var klockan redan 13.55 och det var dax att rusa iväg och hämta Nea på dagis Gick hemåt (som tur var så hade jag klätt på mig lite mer då så jag frös inte lika mycket som imorse)

Satt kanske i ca halvtimme innan det var dax att gå iväg till gymnastiken

mamma följde med så hon hämtade oss hon ville så gärna vara med och kolla så självklart fick hon det !

Så där var vi en timme också sen åka hem direkt börja med maten

Och direkt efter det diska upp alltihopa och sen göra Nea klar för natten

Så det har varit full fart hela dagen idag !

Men som tur är så är den här dagen slut nu :D

Så nu ska jag kolla på TV och sitta här hela kvällen !  

Nea var sååå trött nu hon är inte van att gå upp så där tidigt som idag

Dom här senaste dagarna när hon inte varit på dagis har hon sovit till 10 längsta hon sovit till var till 10.30

Så hon var rikigt trött nu så har hon varit på dagis i 5 timmar och sen gymnastik så hon kommer nog somna ganska snart !



Imorgon kommer det också vara en ganska fartfulld dag iaf fram till 15.00

Första ska jag lämna Nea på dagis igen den vanliga tiden

Sen så hoppas jag att posten på Coop öppnar vid den tiden gör den det så går jag direkt dit och hämtar upp mitt paket ifrån Ellos som jag beställt !

Sen hemåt ringa och hyra lokal till Neas kalas !

Gör mig klar och gå på föräldrarmöte kl 14.00 på Neas dagis

Danne skulle försöka ta ledigt så han kan följa med eftersom han också ska börja ha Nea på dagis nu så tyckte jag att han kunde få följa med han också om det är något han vill veta och undrar över som är bra att veta för honom som inte vet så mykcet !

Så han kanske kunde ta ledig så vi får se om han dyker upp så annars går jag själv !

Sen ska vi hemåt och äta lite mellanmål sen kommer vi ta det lungt resten av dagen tror jag !

Ha lite myskväll eftersom Nea åker kl 15.00 på Onsdag till Danne och blir borta nu i 6 nästan 7 dagar Så då vill jag passa på att mysa lite med henne !

Så i morgon kommer det vara fullt upp också !


Ne nu ska jag göra något annat är så VANSINNIGT sugen på Coca-cola

Så jag tror att jag ska gå under snart !

MEN jag ska INTE ! har inge hemma heller så det är lättare då :D


Natti Natt !

Puss&Kram


3 dagar kvar !!!!!!!!!!!!



Av Linda Johansson - 1 februari 2009 20:03

Till alla er killar som blir förvirrade i vissa situationer.

När hon går ifrån dig och är arg - Gå efter henne!
När hon stirrar på dina läppar - Kyss henne!
När hon puttar dig eller slår dig - Ta tag i henne och släpp henne inte!
När hon börjar svära åt dig - Kyss henne och säg att du älskar henne!
När hon är tyst - Fråga vad som står på!
När hon ignorerar dig - Ge henne din uppmärksamhet!
När hon drar sig ifrån dig - Dra henne tillbaka!
När hon ser ut som värst - Säg att hon är vacker!
När du ser att hon börjar gråta - Håll om henne och säg ingenting!
När du ser henne gå - Smyg upp bakifrån och krama om henne!
När hon är rädd - Skydda henne!
När hon lutar sitt huvud mot din axel - Lyft upp hennes huvud och kyss henne!
När hon tar ditt favoritplagg - Låt henne ha kvar det och sova med det en natt!
När hon retar dig - Reta henne tillbaka och få henne att skratta!
När hon inte hör av sig på ett tag - Försäkra dig om att allt är okej!
När hon tvivlar på dig - Försvara dig med sanningen!
När hon säger att hon tycker om dig - Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå!
När hon tar tag i din hand - Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar!
När hon bumps in i dig - Bump in i henne också och få henne att skratta!
När hon berättar en hemlighet - Håll den hemlig!
När hon tittar dig i ögonen - Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det!
När hon saknar dig - Är hon sårad på insidan!
När du krossar hennes hjärta - Försvinner aldrig smärtan
När hon säger att det är över - Vill hon fortfarande att du ska vara hennes!
När hon laddar upp den här texten - Vill hon att du ska läsa den

Av Linda Johansson - 1 februari 2009 17:00

Ja Söndagar är nog den trökigaste dagen på hela veckan !

Det finns INGENTING att göra alls allt är stängt och inte har man nå pengar heller nu när jag måste spara tills vi ska åka ! (BARA 4 dagar kvar)

Så Nea och jag har inte gjort ett skit idag !

Linda kom över före lunch någongång vi hade sagt att hon skulle komma efter lunch så jag och Nea stutsade in i badet tillsammans (för det hinner vi tänkte jag) Och när jag satt i badet så hör jag att jag får först ett SMS happ tänkte jag läser väl det sen då !

Sen ringer telefonen faaan hoppas det inte är jobbet bara !

Tänkte väl inte mer på det ! Sen när jag satt och rakade benen så RINGER DET PÅ DÖRREN ! hade precis hunnit raka klart det första benet

Tänkte vem fan är det som kommer nu då ! Jag stutsade fort som fan upp ur badet och slänge på mej morgonrocken och gick och öppna !

Och vem fan står där ute om inte Linda då !

Hahahahhaha hon hade till och med hört mej splaska omkring i badet för att ta mig upp !

Så hon stod och skrattade utanför dörren ! TACK för det !  :D

Så det var bara att kliva upp det jag hann raka ETT ben som jag sa !


Satt och snackade lite skit planderade lite inför kryssningen och drack lite kaffe !

Försökte prata iaf men Nea sprang runt och skrek och härjade omkring ALLT för att överrösta oss så vi inte kunde prata !

Så har hon hållt på hela dagen har varit rikigt arg på henne idag !

Hon lyssnar inte hon gör precis som hon själv vill !

OCH hon är nå FRUKTANSVÄRT kaxig !

Så jag ringde mamma och frågade om hon kunde ta Nea en stund idag !

Och det gjorde hon så klart !

Så jag har passat på att städat tagit golven dom var SJUKT jävla skitiga STORA riktigt STORA råttor härjade omkring så fort man gick efter golven då är det illa !

Så jag har skrubbat rejält rent på toan också det behövdes VERKLIGEN !

Sen tog jag golven så nu är det klart och det är jätte skönt !

Men jag tror att jag ska ta golven en till gång innan jag åker iväg på kryssningen !


Nea är fortfarande hos mamma och pappa dom skulle vara kvar där en stund till så hon får väl det då !

Imorgon är det dagis igen och efter det är det gymnastik !

Måste bara tillägga att Nea sov HELA natten i sin säng inatt

Jag vaknade 09.00 och gick upp då men Nea sov fortfarande i sitt rum

efter typ 10 min så ropade hon på mig och då kom hon upp så hon har varit JÄTTE duktig så det går framåt det är jag väldigt glad över :D

Sov bättre inatt jag också det handlar jue bara om att vänja sig !


Ne nu ska jag fortsätta kolla på TV sen får vi se när Nea kommer hem då !

Skriver kanske mer sen !

Puss&Kram


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards