Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Helgen slut !

Av Linda Johansson - 25 juli 2010 18:20

Åh nu är helgen slut också ! Vill INTE ha Måndag !

Den här helgen har jag BARA sovit mesta dels , jag har inte orkat gjort nå annat

Folk har tjat på mej om att gå ut , men jag har tackat nej för jag behövde vila upp mej inför en ny arbetsvecka !

Vill INTE , inte nu när jag byter ställe vill INTE vara på dom här ställerna

jag vill vara kvar på pressverk 62 där känner jag folk , jag känner till ställerna där jag ska städa & jag trivs där ! Men nu kommer Anita tillbaka imorgon då lär jag flytta på mig ! Jag vet inte ens hälften av det som ska göras på det nya stället pga att jag & Sandra fick springa igenom våra ställen veckan som var !

Mitt pressvek är 8 timmars arbete Sandras är också 8 timmars !

Så vi hade alltså två 8 timmars ställe på 8 timmar att hinna med !

INTE konstigt att man fick springa igenom Sandras ställe för att hinna med mitt också det är helt SJUKT att det ska få vara så !

Jaja INTE mitt fel om jag glömmer någonting dom här 3 veckorna som är kvar !

För jag kan inte stället rikigt , så då kan dom INTE förvänta sig att jag ska klara det heller , Tur att man har Angelica att gå med till veckan iaf

då kan man hjälpas åt iaf fast hon kan inte mitt nya ställe heller !

Det får bli som det blir helt enkelt !

 

Vill bara att dom här 3 veckorna ska gå FORT så man kan börja göra något igen har INET gjort ett SKIT den här sommaren BARA jobbat !

På helgerna hinner man ingenting heller !

Så efter dom här 3 veckorna ska jag hitta på något åka någonstans

Funderar på att åka en sväng med Ekerö iaf !

Sen om det blir en tripp till Stockholm över dagen nåndag det funderar jag också på ! Men vi får se vad som händer NÅGONTING SKA jag iaf göra !

Sen så kanske jag & Nea åker iväg någonstans också !

Nästa år jag sommarjobbar så kommer jag göra som dom andra gångerna att jag tar ut en veckas semester med Nea så vi kan hitta på något att göra tillsammans har knappt sätt något av henne den här sommaren , det är FEL !

Usch vad jag gnäller nu ... men ibland så är man faktiskt ganska trött !

Plus att jag känner mer motvilja till jobbet i veckan för att jag INTE kan stället

Det gör saken värre !

 

Ne nu ska jag lägga mej & kolla på TV eller läsa en bok !

Sova vill jag inte göra än det är för tidigt !

PUSS PUSS !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards