Alla inlägg den 11 november 2010

Av Linda Johansson - 11 november 2010 11:39

Var några dagar sen jag bloggade , men var inte ledsna för det för det har faktiskt inte hänt nå speciellt endå så ni har inte missat något :-D

Snö har vi fått också & det gick jue RIKTIGT fort tycker jag !

Jag har precis varit ute med Ludde och lekt i snön , han ÄLSKAR att man sparkar snö på honom , han blir som ett litet barn på julafton när han kommer ut när det är snö ute ! Took !

 

Ska snart göra mej klar för ikväll ska jag gå på bio med Jenny , Elin & Danne på Saw 3 , 3D :-D det kan jue vara någonting !

Så jag hoppas på att inte bli allt för besviken , men har fört att den ska vara bra så får väl hoppas på det då !

Sen ska jag och Danne kolla klart på sista filmen vi har hyrt efter bion

så det blir mycket film idag :-D

Men ska träffa Jenny före , ska dra ner henne på stan för att kolla på en farsdagspresent åt min lilla far ♥

Så det är det som händer idag vad jag vet om nu !

På lördag är det tjejfest HELA kvällen :-D först hemma hos Jenny blir det Sexparty (Med vuxna leksaker) sen kl 21.00 befinner vi oss på Lobby för lite Ladies Nigth , välkomsdrink lite manliga strippor (hoppas vi på) och plock buffé kan BARA bli SKIT kul !

Så det ser jag VERKLIEGN fram emot också , resten av  helgen blir lugn !

 

 

Tycker det är TRÅKIGT att Nea inte ens får chansen att prata i telefonen

när hon ringer , att "HON" alltid ska stå bredvid & försöka få Nea att tänka på annat , prata bort henne eller leka med henne så hon tappar intresset att prata med mej ! När Nea ringer till sin pappa (och pratar vägen med "hon") så är jag ALDRIG i närheten jag gör mitt som jag håller på med , jag släpper INTE allt för att springa efter Nea och lyssna på vad dom säger till henne !

Det tycker jag är OTROLIGT omoget och barnsligt !

Men jag kan säga så här , "hon" lär väl få hålla på ! Nea blir större för varje dag hon också , när hon blir något år äldre så kommer "hon" inte kunna fortsätta larva sig och försöka komma imellan mej och Nea !

Det lär "hon" märka !

Jag tycker att DU är OTROLIGT jävla barnlig människa !

Men fortsätt du , så får vi se VEM som förlorar på det INTE är det då jag !

 

Ne nu har jag annat för mej än att sitta och skriva om en BARNUNGE som inte är rikigt som hon ska vara , det vet vi jue alla :-D

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards