Alla inlägg den 28 november 2010

Av Linda Johansson - 28 november 2010 14:00

Ja då var det första advent då , FAN va tiden går fort nu är det 26 dagar kvar till julafton och dom dagarna lär jue springa fram !

Hur ska man hinna med allt ?

Jag VERKLIGEN hatar julstressen , jag kommer att ta det lungt i år INGEN stress utan bara njuta av allting !

Folk ska stressa hit och stressa dit , men det är jue inte det julen handlar om !

Ne i år får det bli en stress fri jul , och folk ska FAN inte få

 stressa mej heller !

Jag går ut och handlar julklappar och jul mat i lugn och ro , tar den tid jag behöver ! Sen får dom väl stå och stampa bakom mej då !

Tänket att jag skulle advent städa i morgon , och ta upp adventljusstakarna ingen bråska där heller ! jag är sen ut som vanligt :-D

 

Jag & mamma skulle igentligen ha åkt till Stockholm idag kl 10.00 men mamma tyckte inte att vädret såg så bra ut så hon vågade inte att riskera att åka på ett sånt äventyr med en buss som tydligen inte får ha vinterdäck på !

Konstigt det där , på personbilarna är det lag på att man MÅSTE ha vinterdäck på men lastbilarna & bussarna får inte ha vinterdäck , varför inte det ?

Det är jue SJUKT ! Så om jag sätter mej på en buss nu när dom vanar för blixt halka och snöstorm överallt , då leker jag med döden med andra ord ?

Bussarna lär väl för fan få ha vinterdäck så många som åker buss varje dag !

Man ska INTE leka med andra folks liv , nu får dom ändra på den lagen !

 

Jag och mamma knatar ner på stan istället på jul skyltning inte för att det brukar vara så jätte skoj men man har iaf något att göra en timme !

Ikväll blir det lungt för min del , åka hem tända lite ljus och kolla på avslutningen på "Ensam mamma söker" får se om det blir nån film efter det !

Jag trodde jue att Nea skulle komma hem imorgon , men tydligen så tog Danne fel på dag (Eller så ljög han för mej) dom kommer komma hem på Tisdag morgon istället , hoppas lill skrållan har haft det bra i Eypten nu då !

Själv skulle jag kunna nästan döda fär att åka iväg iaf nu när det snöar så JÄVLA mycket ! Hoppas dom bara tar det lungt när dom åker hem igen !

 

Nu vart det lite smått & gott skrivet iaf !

Jag SKA bli bättre på att börja blogga igen ! Jag har liksom tappat lite grann på dom senaste dagarna ! Men nu får det iaf räcka för idag !

HUGS AND KISSES !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards