Alla inlägg den 15 november 2010

Av Linda Johansson - 15 november 2010 19:13

Hämtade hem lill kärleken ♥ idag känns UNDERBART att ha henne hemma igen !

Vi har inte gjort så mycket sen hon kom hem handlat , kollat på en film som jag köpte åt henne , sen kom mamma över och fikade lite tillsammans med oss !

Nu ligger lill kärleken ♥ i soffan och kollar på barnpogram hon är ganska trött lillasyster håller henne vaken på nätterna säger hon , men det är jue så med småbarn men jag förstår att hon är trött !

Det blir sängen ganska snart för imorgon är det dagis igen efter det har jag ingen aning om vad vi ska göra inget planerat än det visar sig vad vi hittar på för bus tillsammans :-D

 

När Nea somnat så kommer jag nog ganska snart lägga mej också !

kanske ta ett varmt bad innan sängen så man blir så där mysigt trött på nå sätt

ta fram boken och läsa ut den så jag kan låna nya bok mal som man är :-D

Ne nu ska jag krypa ner i soffan tillsammans med Nea och kolla på TV innan hon ska lägga sig !

HUGS AND KISSES !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards