Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Linda Johansson - 16 maj 2009 11:42

Jag har suttit och funderat lite på morgonen Jag brukar ha ganska konstiga funderingar på morgonen jag tänker som bäst på morgonen för att slippa tänka senare på dagen :D

Jag har kommit fram till att det skulle fan vara bra om man kunde vara tankeläsare ! Tänk vad mycket man skulle få reda på då om man bara tänkte på en viss person så får man veta vad den personen går och tänker på eller om man rör någon !

Jag kan tänka så MYCKET sjukt så det är inte klokt men fan va bra det skulle vara man skulle få reda på MYCKET:D


Igår hämtade Jelan mig och vi åkte över till henne satt och lyssna på musik och drack lite vin och tjattrade ! (Min barndomsvän det) har saknat att umgås med dej gumman vi får se till att det ändras nu var LÄNGE sen nu !

Fick reda på att Tapio hade fest så vi drog över dit vid 21.00 tiden

Vi var bara 7 stycken men det var JÄTTE kul endå !

Dom andra skulle dra vidare in till Gävle jag och Jelan hade inte råd så vi bestämde oss för att gå pub rundor :D billigt och bra !

Träffade en person som jag ABSOLUT INTE trodde att jag skulle träffa på så det blev lite pinsamt just då !

Hade JÄTTE kul sen ringde Tapio och tyckte att vi skulle komma dit och äta lite mat ifrån macdolands :D

Hungrig som man var så var man inte sen med att nappa på det så efter pubarna stängt så gick vi över till Tapio och åt lite mat och tjattrade hade JORDENS huvudvärk HES som en ja jag vet inte vad (Är fortfarande SJUKT hes)

Har ingen som helst aning om vad hesheten kommer ifrån kan vara en förkylning på g har lite smått ont i halsen också och huvudvärk FORTFARANDE !

Så idag mår man som man förtjänar fast endå inte :D

Så idag blir det lungt för min del hela dagen bror och pappa är 27 mil härifrån och ska kolla på en bil så det är bara jag och mamma hemma här så jag stannar nog kvar här med henne idag och umgås bara vi inte så ofta det händer precis antingen är pappa här eller så är Nea här eller så Emma brosdottern MÅSTE passa på när man kan :D

Ne nu blir det att slänga sig framför TVn en stund !


Tjing!







Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards