Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Linda Johansson - 19 maj 2009 13:57

Nu börjar det bli SJUKT jävla jobbigt med förkylningen är TRÖTT och orkeslös är helt slut i hela kroppen och lätt retad på ALLTING !

Vill BARA sova och när jag vaknar vill jag vara frisk

det sitter som bara FAN i bröstet och rethosta har jag också

jag har inte ont i halsen utan det sitter i bröstet tungt att andas och det är tjockt och det små värker lite och så är jag SJUKT trött !

Inge kul alls nu när älskligen är här ÄNTLIGEN !

Sen kommer min UNDERBARA dotter hem igen idag har LÄNGTAT efter dej hjärtat !

Finaste Micke hjälpte mej med golven iaf det BEHÖVDES VERKLIGEN kan jag lova han dammsög vilket jag är OTROLIGT tacksam för något jag inte hade orkat gjort själv

Och jag torkade golven ALLA förutom i vardagsrummet där fick Micke ta över igen för jag orkade inte blev lite skakis och tung andad !

Men nu är det gjort iaf och det är UNDERBART SKÖNT !

men MÅSTE ta en rikigt STOR städning med tvätt och dammning till helgen om jag är frisk då isåfall på Söndag för jag och Nea följer med Micke till FalunFredag och stannar en natt första gången för Nea få se hur hon tycker att det är :D


Har försökt duschat och gjort mej lite klar hade HOPPATS på att bli lite piggare men INTE FAN då !

Kanske man ska ta en alvedon så man orkar göra någonting när Nea kommer hem sen inte fatt det blir något extremt idag precis men något lär vi göra vi ska iaf åka hem till mamma och pappa Micke behövde låna deras dator och skiva ut ett papper för jag har ingen skrivare !

Det är väl nog allt vi hinner med idag innan man måste hem och göra kvällsmat hur man nu ska orka det ! BLÄÄ ! tur att man är två iaf så man kan hjälpas åt !

Jag är jue ABSOLUT INTE van med det knappast bortskämd på den fronten iaf även fast jag är VÄLDIGT bortskämad annars !

Imorgon får man pengar också ÄNTLIGEN gud vad jag har längtat nu när man inte har haft en endaste krona mat skåpen ekar jue när man öppnar där för det är så TOMT !

Men i morgon ska jag STOR handla iaf !


Ne nu orkar jag faktiskt inte skriva så mycket mer idag ALLT Jag vill är att lägga mej i soffan och bara ligga där hela dagen men det går INTE !

man får ta sig i kragen !


Tjingeling så länge !







Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards