Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Linda Johansson - 6 maj 2009 21:03

Om du bara visste!

Om du bara visst hur mycket jag tycker om dig.
Om du bara visst hur mycket du betyder för mig.

Saknaden är så enorm.
Saknaden efter din värme
så underbar.

Om du bara visste hur mycket du betyder för mig.
Om du bara visste att min längtan tillbaks är stor.

Saknaden är enorm och kommer så förbli,

när vi inte är tillsammans !
Det är så det ska vara
du och jag !

Av Linda Johansson - 6 maj 2009 19:59

Godkväll !


Har inte hänt så mycket idag men lite grann iaf :)

Lämnade som sagt var Nea på dagis kl 09.00 som vanligt knatade hemåt

satt i telefonen ett tag med både Linda mamma gjorde mej lite klar !

Sen kom Tommy förbi en sväng var EVIGHETER sedan man träffade honom var SUPER kul att sitta och snacka lite skit igen !

Tiden gick ganska snabbt så sen var det bara att knata iväg och hämta Nea Tommy följde med oss han skulle endå ner på stan och ta bussen in till Gävle för att hämta hans lilla dotter !

När jag kom för att hämta Nea fick jag reda på att hennes kompis Ida hade slängt en STOR sten i Neas huvud personalen sa att det var en REJÄL sten hon kastade i Neas huvud tyckte så synd om henne ett litet jack i huvudet hade hon också !

Och det var jue inte så kul att höra men vad ska man göra då ?

Tjejerna bråkar ibland dom som Nea brukar leka med på dagis det är inte ovanligt ! Hoppas det inte händer igen bara för sånt där är VÄLDIGT farligt !

Fick hålla koll så hon inte blev illamåeende och börja kräkas det är början på hjärnskakning men hittils har hon klarat sig tack och lov iaf !

Iaf så knatade vi ner till mamma och pappa en sväng mötte upp mamma mormor moster på stan vart bara en snabbis så vi gick nästan hem till mamma och pappa på en gång !

Pappa skulle åka iväg och kolla på en bil med bror så mamma jag och Nea tog bilen till Dollarstore och Rusta för att kika lite där (hade jue inge pengar så det blev inget köp iaf trööök)

Strosade omkring lite där sen åkte vi och handlade och sen åkte vi hem till mamma och pappa igen åt lite grann (hemmajord potatismos och hamburgare HUMS) Nea åt lite SOMVANLIGT !

Sen började jag känna att jag inte orkade längre så vi åkte hemåt så nu ska Nea till och sova ska väl läsa för henne lite först sen blir det kväller är jätte trött själv men ska prata lite med Micke i telefonen före innan jag somnar iaf !


Han kommer förresten hit på Fredag och stannar hos mej tills Onsdag UNDERBART ! Sen följer med med honom hem till Falun igen LÄNGTAR !

Stannar tills på tisdagen veckan efter !

Min "Kärlek" det


Ne nu ska jag läsa lite för Nea sen blir det natti natt

Puss och kram







Av Linda Johansson - 6 maj 2009 10:52

HOPPAS på mer sol än vad det är nu !


Ställde klockan på 08.00 som vanligt Nea skulle till dagis tänkte att jag ville ha henne hemma idag men hon ville SJÄLVKLART till dagis den lilla odågan :P 

Åt lite frukost (Nea åt jag var inge vidare hungrig) gjorde oss klar och gick iväg mötte upp "grannen" i trappen han som jag väntat så länge på att få ställa emot väggen ! ÄNTLIGEN fick jag prata med honom !

Gubben som troligtvis anmälde mig för att jag hade haft fest fast det INTE ens var jag (Jo en stund men vi stängde av musiken vid 18.30)

Jag frågade rätt ut på en gång "är det du som har ringt" han svarade 'Nej jag har inte ringt" Och med andra ord VISSTE han PRECIS vad jag menade jag behövde INTE säga vart han hade ringt eller vad han hade klagat om !

Han visste tydligen vad jag menade och det säger jue ALLT ! tycker jag !

Han började klaga om både det ena och det andra och munhögg ett bra tag !

Hade inte Nea varit med så hade jag skällt tillbaka som BARA FAAAN !

Men jag VILLE INTE när Nea var där tillsammans med oss ! Hon kunde ha blivit rädd !

BARA för att jag sa att han borde ha pratat med mej före innan han gjorde något så vad jag omogen och omänsklig osv !

Kommer inte ihåg rikigt allt han sa men det var väldigt huggigt där ett tag !

Nea kom försent till dagis så klart men det var väl inte hela världen !

Men nu har jag fått sagt det jag ville till honom nu vet han vad jag tycker om honom !




Idag då ?

Ja jag har inte rikigt bestämt mej ännu för vad vi ska göra !

Nea är som sagt var på dagis hämtar henne kl 14.00 som vanligt

Kanske cyklar ner på stan en sväng måste hämta mina räkningar hemma hos mamma och pappa och lägga dom där dom hör hemma för räkningar som är betalda !

Sen får vi se vad vi gör HOPPAS på finare och soligare väder så man kanske kan gå ner på stan och fika eller något sånt !

Ne dax att göra lite annat ! bloggar mer senare


Puss & Kram











Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards