Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Ska det ALDRIG sluta ?

Av Linda Johansson - 29 november 2010 12:22

Det är 3e dagen jag har ont i magen nu , magknip så det heter duga !

Det har INGENTING med att jag inte går på toa eller att jag inte fisar att göra som folk säger , det är någonting annat !

Före magknipet nu så hade jag jätte ont emot äggstockarna som höll i sig i 4 dagar , det släppte men gick över till det här !

Det kan komma lite släng av illamåeende ibland också , men inte så att jag behäver kräkas , men det känns jue !

Aja vi får se om det går över om nåndag !

 

Idag ska jag försöka städa lite grann om magen tillåter det vill säga !

Och försöka ta upp jul pyntet , men jag tänkte snåla lite med det i år jag komemr nog bara sätta upp adventljusstakarna och lägga på nån röd duk , för det är ingen idé för Nea och jag flyttar om precis 1 månad nu !

Så det är lite onödigt att jul pynta när jag endå måste ta ner allt nästan på en gång och lägga i kartonger , för jag lär börja och packa om nån vecka bara !

Men lite jul mysigt vill jag ha iaf , men som vanligt kommer jag och Nea vara mest hos mamma & pappa i år som vi brukar vara !

Nea blir hos Danne på Julafton i år men kommer hem till mej på Juldagen !

Sen under julhelgen så blir vi hemma hos mamma & pappa !

Får se vad jag ska ta mej för på Julafton då , om jag följer med mamma & pappa upp till Bror och Therese eller om jag bara är hemma och äter skink smörgås och dricker julmust och kollar på TV !

(Tycker inte om att fira jul utan min kråk unge)

 

Senare idag ska jag åka & kolla på en 120 säng också som mamma hade sätt !

Hoppas jag gillar den då , är GANSKA trött på att ligga på en 90 madrass direkt på golvet , det är INTE många som skulle göra det !

Sen är det inte lätt för Nea kommer fortfarande upp till mej vissa nätter inte alla men vissa , då blir det RIKIGT rejält trångt !

Frågan är jue om jag kommer få plats med den i den nya lägenheten som är MYCKET mindre än den jag har nu ! Äh det lär gå på nå sätt !

 

Apropå Nea , så kommer hon hem imorgon ÄNTLIGEN :-D

Jag är rejält OROLIG när dom ska flyga och ännu mer orolig när dom ska åka bil hemåt ifrån Stockholm hit till Sandviken !

Men jag tror att det ska gå bra , jag hoppas det ! Ska bli skönt att få hem min lilla kråkunge igen ♥

Som jag har saknat henne , jag tror inte hon har hunnit tänkt så mycket på mej den här veckan , men hon har iaf ringt och velat prata med mej 3 gånger :-D

Så när hon kommer hem så lär man få höra om ALLT hon har gjort och sätt ska bli rikigt intressant och höra faktiskt !

 

Ne nu ska jag lägga mej och vila magen lite får se om jag får nån pli på skiten !

HUGS ANS KISSES !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards