Alla inlägg under november 2010

Av Linda Johansson - 1 november 2010 17:45

Nu är jag hel igen när min lill kärlek kommit hem ♥ Nu har värken i magen släppt kommer kunna sova BRA inatt !

Mamma och pappa var över för en stund sen dom köpte med sig fika , så vi har fikat och pratat en massa , dom åkte hem för en stund sen , jag har tänt ljus i vanlig ordning så nu är det mys stämmning här hemma ♥

Ne sitter och kollar på barnpogram jag ska strax börja med maten , sen blir det lugnt ett tag innan lill groden ska lägga sig !

 

Dagis imorgon som vanligt , Nea vad om att få vara ledig men jag tycker att det är VIKTIGT att hon går på dagis , ska förbereda mig för en grej imorgon också

Så det är bäst att hon går på dagis imorgon endå !

 

Ne nu ska jag fixa till lite mat blir lite enkelt med makaroner och hamburgare ikväll Nea som beställede det :-D hon är som mamma sin en pasta unge  ♥

Mammas lilla skit unge ♥

HUGS AND KISSES !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards