Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Linda Johansson - 26 augusti 2011 18:45

Puh !



Efter jag hämtat Nea på skolan slängde jag ihop lite korvstroganoff och ris !

Det vart väl så där någon jävla kock är man då rakt inte :-)

Sen har jag storstädat nästan hela dagen !

Började med att ta reda på disken efter maten sen putsade jag alla fönster

(Det behövdes efter Neas alla tassavtryck)

Sen tog jag tag i den tråkiga dammningen men eftersom jag nästan nyss

har dammat så behövdes det inte dammas så mycket tack och lov !

Men den där jäkla dammsugningen och golvtorkningen tar död på mig !

Jag får så grön in i helvete (Ursäkta att jag svär så mycket) ont i ryggen

och det är väldigt trufft att dammsuga det är därför jag drar mej för att

göra det så ofta !

Men nu är det gjort iaf och det är skit skönt :-)


Nea ville åka hem till mamma & pappa ett tag idag så pappa hämtade henne

hon har fortfarande inte kommit hem men hon gör väl det snart !

Jag vet att hon har det bra hos dom och jag behöver inte ha ont i magen !

Sen när hon kommer hem blir det självklart lite myspys

Det är jue trots allt fredag idag och då blir det Fredagsmys :-)

Vi hörs av senare !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 26 augusti 2011 09:02

Nu är hösten här !


  

Sommaren gick fort iår alldeles fööör fort !

Jag har som sagt var inte gjort ett skit denna sommar !

Som längst har jag vart in till Gävle och då är det 2 mil härifrån !

Och det var inge nöjje utan ett besök till sjukhuset !

Det känns tråkigt att inte ens ha åkt till Furuvik i sommar vilket vi brukar

göra varje sommar !

Jag ska planera min sommar MYCKET bättre nästa år !

Ta ledigt nåndag och åka iväg nånstans med Nea !

Så får det bli !

En mer händelserik sommar nästa år !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards