Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Linda Johansson - 27 augusti 2011 19:40

Jag ber om ursäkt för dålig upptadering idag !



Men  jag har inte hunnit blogga förens nu !

Mamma kom och hämtade mej och Nea runt 09.30 imorse för en loppis runda

lite överallt !

Började vid prix en affär i närheten av oss !

Där köpte jag en film och en bok åt mig själv , och 10 armband och ett halsband

åt Nea ... sen vidare in till Kungsgården för lite gatuloppis !

Gud det stod folk och sålde precis överallt !

Jag köpte två stora ringar , ett par örhängen , ett halsband , en väska , två stora ljuslyktor och två små lila , Nea köpte

en klocka , en häst tavla , ett halsband ! Och allt för bara 200 kr

Så vi har fyndat ganska bra idag och vi är nöjda :-)


Efter loppisen åkte vi hem en sväng efter vi handlat lite godis på ÖB

Nea slängde på en barbie film och jag la mej i hennes säng och somnade av

ett tag ... det var så skönt att få sova lite grann när man har gått upp tidigt

varje morgon i så många veckor nu !

Mamma hämtade oss runt 17.30 så åkte vi och handlade grejer till varma

mackor och lite mer godis och sånt !

Så ikväll spenderar vi kvällen med mamma (pappa är på crusing i Gävle)

vi ska spela lite spel och äta varma mackor och äta godis !

Så nu är nog mackorna klara !

Hörs av imorgon !

Puss och Kram !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards