Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Linda Johansson - 17 augusti 2011 17:48

Jag saknar mitt gull hjärta

 enormt mycket !


 

Av Linda Johansson - 17 augusti 2011 17:42



Kommentar !

 

Wilma

Onsdag 17 aug 16:03

Kuuul =)
Vem kan sötnosen vara? Jobbar han på samma avdelning som dig? Eller vad jobbar han med? :) Kul att ha det så på jobbet, lite roligare att gå dit då.
Kram














Svar !


Kul att du tycker att det var roligt att jag börjat blogga igen

det är sånt som får mig att vilja fortsätta när folk uppskattar

det man skriver och min blogg

Tack för det :-)

 

Han jobbar på min avdelning ja men jag vill helst inte skriva

om det här för det skulle vara pinsamt om han fick reda på det så här

istället för att jag ska ta modet till mig och fråga om han vill träffas nåndag

om du förstår vad jag menar ? :-)


Tack för kommentaren och ha en bra dag !


Av Linda Johansson - 17 augusti 2011 15:15

Now I'm back in the

blogosphere




Hej mina godingar :-) nu har jag bestämt mej för att börja blogga igen !

Iaf lite smått till och börja med !

Jag har tyvärr inge internet hemma för jag sa upp mitt abonemang hos tre

för det bara krånglade hela tiden !

Så det blir lite inlägg då och då tills jag bestämt mej om jag ska beställa nytt

internet eller om jag ska nöja mej med mobilen !

Den går dock inte att blogga ifrån !

men jag ska göra mitt bästa för er det lovar jag ;-)


Hoppas att allt är bra med er annars !

Och att ni blir glada över att höra att jag kommer börja blogga igen :-)

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att få gå hem !

Jag vill inget annat än att gå hem nu känner jag !

Idag har det inte varit en sån där jätte bra dag kan jag säga !

Men det finns en sötnos här som piggar upp än när man ser honom !

lite blyg som man är så vågar man självklart inte fråga om en dejt !

Gaaah !

hörs senare !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards