Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Linda Johansson - 25 augusti 2011 21:14

Saknat mej ? :-)



Som jag sagt så har jag bestämt mej för att börja blogga igen !

Jag har haft väldigt struligt med mitt internet ett bra tag så det var lite

därför jag la ner bloggen ett tag  också !

Men nu hoppas jag att det här nya ska fungera !


I sommar har jag sommarjobbat på Sandvik jag har trivt super bra där !

Jag har lärt känna lite nytt folk och haft en bra sommar där tillsammans

med dom !

Jag har gjort lite allt möjligt där !

Nea har varit både på fritids och hemnma hos mamma & pappa !

Som vanligt på sommaren när jag jobbar så har jag inte fått så mycket tid

tillsammans med lill hjärtat

men det ska vi självklart ta igen nu !

Tyvärr har jag inte hunnit gjort mycket i sommar jag har bara jobbat !

Jag har knappt festat något jag kan räkna på en hand hur många gånger jag

har festat med mina kompisar !

Jobbar man heltid och dessutom bara förmiddagar så blir man otroligt trött

och behöver vila upp sig på helgerna istället för att vara ute och ränna !

Men som sagt jag har trivt super bra och det är jätte tråkigt att sommaren

gick så fort och sommarjobbet tog slut !

Men vi sommarjobbare fick ett fint och varmt avslut

God sommartårta med massa grädde och jordgubbar , en varsin stor jätte

vacker blombukett som jag blev väääldigt glad för och en varsin present

med en varsin bok i !

Så jag var väldigt tacksam för det avslutet !


Nea har börjat skolan nu eller ja lekis , nollan , förskolanyou name it !

men hon är jätte glad och trivs super bra i skolan !

Jag köpte en ny skolväska åt henne i veckan som hon fick välja ut själv !

Så hon ska känna att det är speciellt att börja i skolan !

Men än så länge är det mest lek och pyssel och inte mycket skola så !

Men det kommer att bli annorlunda nästa år när hon börjar i riktiga 1an

Men hon trivs , skolan ligger nära oss och hon har sin bästa kompis

Johanna i samma klass !


Annars har det inte hänt så mycket sen sist jag skrev !

Men jag kan tillägga att jag kommer att börja i skolan igen till hösten !

Jag kommer att färdigutbilda mig till undersökterska !

Så både jag och Nea kommer att gå i skolan :-)


Jag har också lärt mej en hel del den här sommaren !

Vad man ska vårda och vara rädd om och  vad som inte betyder ett dugg !

Kompisar som kommer och som går !

Kompisar som sviker och det sätter djupa sår efter en så lång vänskap !

Vänner man trodde stod väldigt nära som en dag visar sitt rätta jag !

Jag är starkare nu än vad jag varit förut !

Jag släpper inte in vem som helst i mitt liv ... det kommer att krävas mycket

för att jag ska kunna öppna mig igen för någon !

Men tack och lov så har jag få vänner som står mig nära !

Och ni vet vilka ni är jag behöver inte skriva det !

Jag är otroligt tacksam för att ni finns i mitt liv och allt vi delar !




Nu mina vänner har ni fått lite upptadering om vad vi har haft för oss och vad som händer just nu !

Nu tror jag att det är dax för sängen skola imorgon kl 08.00 för Nea

själv ska jag passa på att städa av lite här hemma !

Men jag slänger in ett inlägg imorgon så ni har något att läsa :-)

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards