Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

Godmorgon / Förmiddag !

Av Linda Johansson - 6 maj 2009 10:52

HOPPAS på mer sol än vad det är nu !


Ställde klockan på 08.00 som vanligt Nea skulle till dagis tänkte att jag ville ha henne hemma idag men hon ville SJÄLVKLART till dagis den lilla odågan :P 

Åt lite frukost (Nea åt jag var inge vidare hungrig) gjorde oss klar och gick iväg mötte upp "grannen" i trappen han som jag väntat så länge på att få ställa emot väggen ! ÄNTLIGEN fick jag prata med honom !

Gubben som troligtvis anmälde mig för att jag hade haft fest fast det INTE ens var jag (Jo en stund men vi stängde av musiken vid 18.30)

Jag frågade rätt ut på en gång "är det du som har ringt" han svarade 'Nej jag har inte ringt" Och med andra ord VISSTE han PRECIS vad jag menade jag behövde INTE säga vart han hade ringt eller vad han hade klagat om !

Han visste tydligen vad jag menade och det säger jue ALLT ! tycker jag !

Han började klaga om både det ena och det andra och munhögg ett bra tag !

Hade inte Nea varit med så hade jag skällt tillbaka som BARA FAAAN !

Men jag VILLE INTE när Nea var där tillsammans med oss ! Hon kunde ha blivit rädd !

BARA för att jag sa att han borde ha pratat med mej före innan han gjorde något så vad jag omogen och omänsklig osv !

Kommer inte ihåg rikigt allt han sa men det var väldigt huggigt där ett tag !

Nea kom försent till dagis så klart men det var väl inte hela världen !

Men nu har jag fått sagt det jag ville till honom nu vet han vad jag tycker om honom !




Idag då ?

Ja jag har inte rikigt bestämt mej ännu för vad vi ska göra !

Nea är som sagt var på dagis hämtar henne kl 14.00 som vanligt

Kanske cyklar ner på stan en sväng måste hämta mina räkningar hemma hos mamma och pappa och lägga dom där dom hör hemma för räkningar som är betalda !

Sen får vi se vad vi gör HOPPAS på finare och soligare väder så man kanske kan gå ner på stan och fika eller något sånt !

Ne dax att göra lite annat ! bloggar mer senare


Puss & Kram











 
 
Ingen bild

Mimmi

6 maj 2009 15:39

kuuuul du är tillbaka o skriver! ;) Bra du haft de så fint och förälskat!

ta hand om dej /mimmi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards