Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

Onsdag , Barnledig !

Av Linda Johansson - 13 maj 2009 09:00

Onsdag / Morgon !


Mamma kom med Nea vid 08.00 tiden det hade gått JÄTTE bra berättade mamma kul att höra att man inte bara har en galen unge jämt :D

Vi har precis ätit lite frukost ska göra oss klar snart och kanske trippar över till kusin Malin om dom är hemma vill säga !

Nea behöver göra någonting och det är det bästa jag kan hitta på just nu !

Det är iaf bättre med magen idag men GUD så ont jag hade igår kväll !

Men det kanske bara var (Ursäkta men lite gaser som behövdes släppas ut)

Huduvsaken är att det är bättre idag iaf !

Men nu börjar jag känna av halsen lite det är lite tjockt och så hostar jag ganska mycket Micke har jue varit sjuk och jag har varit med honom då

Så det blir väl så att man går och blir sjuk nu precis till sommarjobbet börjar kul NOT !


Idag åker Micke till Halmstad för att gå någon kurs innan han börjar jobba på riktigt ! Kommer SAKNA honom dom här dagarna det kommer bli VÄLDIGT TOMT här utan Nea och utan Micke

Tur att man jobbar Torsdag Lördag och Söndag då så man har något att göra !

Känns som om jag har förlorat så MYCKET på senaste tiden !

Man har FÖRSÖKT finnas och ställt upp i den mån man kan

Lyssnat , försökt hjälpa komma med goda råd och ja vara en bra vän !

Men det känns som om ALLT var meningslöst

Känns som om jue mer man finns där jue sämre kompis blir man på något konstigt sätt

Jag har bestämt mej för att inte bry mej så mycket även fast det känns JÄTTE tomt och som om hjärtat har gått i tusen bitar !

Känner mej sviken bortglömt och lämnad ensam !

Att det vi hade inte betydde NÅGONTING alls i huvudtaget !

Bara att gå vidare se framåt inte bakåt det gör SÅ ONT då !

Ta en dag i taget helt enkelt !


Nea åker till sin pappa idag kl 15.00 (Ivanlig ordning så jobbar han då är så trött på att han ALDRIG kan varken hämta eller lämna utan han skickar ALLTID någon annan) man får ALDRIG chansen att prata med

honom När man ringer så har han ALLTID brottom till något så man hinner nästan aldrig få någonting sagt !

Är så TRÖTT på det här nu ska ringa till Familjerätten för jag vill ha en annan tid än 15.00 att överlämna och hämta !

Iaf så åker hon idag !

Jag blir HELT ensam INGEN Micke INGEN Nea jag har INGENSOMHELST aning om vad jag ska hitta på att göra idag !

Funderar på att lägga mej och kolla på en film ! Men är inte så SUGEN på att kolla ensam heller !

Ja vi får se vad jag hittar på !


Tjingeling ! Puss & Kram





 
 
Bella

Bella

13 maj 2009 12:02

Guuuu va GLAD jag är för din skulle!! Han verkar helt underbar!! :D Det här är du sååå värd pullan! Puss puss puss

http://bellsibumm.blogg.se

 
Linda

Linda

13 maj 2009 12:20

Hejj Bella !

Ja han är helt UNDERBAR :D
Tack så mycket det gör mej glad :)

Kramar

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

13 maj 2009 14:29

Jag kan lova dig att du inte är den enda som känner dig lämnad ensam.

http://lindapernilla.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

13 maj 2009 15:23

Ne det är säkert du också
Jag vet inte alls vad jag ska göra för att jag ska duga som vän åt dej ?

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

13 maj 2009 22:04

Du duger som vän, det gör du! Men jag tror att du behöver tänka efter litegrann ibland. Och jag ger dig tiden att göra det nu.

http://lindapernilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards