Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

KÄMPA !

Av Linda Johansson - 14 maj 2009 16:47

Ja nu är det 6½ timme sedan jag tog min sista ciggarett !

Det känns kan jag lova men det MÅSTE göra det här !

Jag har inte råd att fortsätta röka det kostar för mycket ! Jag röker för 1260 kr i månaden pengar som man kan göra så MYCKET annat för !


Sen har jag VERKLIGEN något att se fram emot också jag och Älsklingen ska åka till Tallin i Augusti när jag slutat sommarjobba !

I fyra dagar buss , båt , hytt och hotell ingår och priset är 2500 kr !

därför MÅSTE jag klara av att sluta röka nu !

För annars har jag INTE råd att åka och jag VET att Micke blir besviken på mig om jag börjar igen och inte har råd att åka nu när vi planerat att åka iväg bara han och jag !

Bo på hotell äta lite gott dricka lite vin och shoppa lite grann det är jue UNDERBART och ciggaretterna kan fara åt helvete igemförelse :D


Så nu vet ni att jag håller på att sluta röka !

Lite uppmuntrande komentarer är JÄTTE VÄLKOMMNA just så

så jag blir lite peppad :D


 
 
mammatezzan

mammatezzan

16 maj 2009 21:04

åhh men vad bra att du ska sluta röka!!!
Lycka till

http://alexandraochlukasmamma.blogg.se

 
Ingen bild

Sanna

17 maj 2009 13:55

lycka till! :) Du får skriva om hur det går!!! Hoppas du har en bra helg! (:
kram Sanna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards