Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

DÖD !

Av Linda Johansson - 18 maj 2009 16:52

Om ni undrar varför jag inte bloggat på någon dag så har jag både varit RIKTIGT rejält bakfull OCH förkyld upp över öronen !


Jelan skickade jue mess på fredagen och frågade om jag ville komma över och umgås dricka lite vin osv !

Eftersom vi inte träffats på ett tag blev jag SUPER glad när hon frågade och tyckte det skulle bli JÄTTE kul att umgås bara hon och jag !

Hon hämtade mej efter 14.00 någongång !

Åkte hem till henne snackade lite skit Jelan hade precis kommit ifrån jobbet och behövde städa lite så jag höll mej lite i bakgrunden medans !

Sedan kom vårat vin så vi lyssnade på musik och tjattrade och lyssnade på bra musik !

Sen fick vi reda på att Tapio hade fest hemma hos honom tänkte att vi kunde dra dit och kolla läget iaf !

Var RIKIGT okejj där faktiskt så vi stannade tills dom skulle dra in till Gävle medans jag och Jelan drog vidare till Steeltown stannade ett tag sen drog vi vidaretill 8ball lika kul där lite roligare där faktiskt :D

Sen ringde Tapio och frågade om vi ville ha något ifrån Donken för dom skulle handla mat därifrån HUNGRIG som man var så tackade man jue inte nej precis

Så det var bara att knata till Tapio igen och käka lite GÖTT käk :D

Stannade till 04.00 på morgonen någon gång hade sån OTROLIG huvudvärk så jag orkade inte längre gick hem till mamma och pappa och sov !


Var RIKIGT rejält TRÖTT dagen efter när mamma väckte mej och frrågade om jag ville följa med och kolla på en bil 27 mil härifrån ALDRIG sa jag jag orkar inte mamma och jag fick en heldag tillsammans iaf och det var mysigt !

Sen skjussae  hon hem mej för att hämta lite kläder sen vidare till Jelan igen för ännu en dag med lite vin och sällskap ! INTE min idé det var Jelan som lovat killarna att ha fest hemma :D

Satt där och drack det var jag , Jelan , Kaj , Tapio och Anna och bror kom över en stund också spelde ölspelet ALDRIG mer kan jag lova !! !!!

Blev RIKIGT JÄVLA full och dålig det var verkligen inte meningen att det skulle bli så mycket !

Slutade med en REJÄL spya på toan hos Jelan och en däckning i sängen !

ABSOLUT INTE OKEJJ ! !! ! ! men ibland kan det bli så !

Jelan drog vidare hon men jag orkade INTE följa med ut så jag låg kvar i henne säng hon kom väl hem på natten / morgonen någongång !


Dagen efter mådde jag INTE bra inte jelan heller för den delen :D

vi sov hela dagen nästan vaknade vid halv 12 första gången kökade lite god mat och kollade på film men båda somnade ifrån filmen vi sov till nästan halv 5

Men det berodde INTE bara på att jag var bakfull jag har åkt på en förkylning också hes ont i bröstet och trött HELA TIDEN !

Jelan följde med mej hem en bit när jag gick hem tror klockan var 20.00 när jag kom hem :D


Så så såg min helg ut ! JÄTTE kul hade jag med dej Jelan det MÅSTE vi göra om ta en fika eller något :D

Idag har jag bara legat också inte ens bytt om ska väl duscha lite grann snart hade jag tänkt jag har inte orkat gjort något det hesa är nästan borta men det gör ont i bröstet !

Pratade nyss med Micke han är på väg hit ! UNDERBART gud vad jag har saknat honom har inte träffat han sedan tisdag förra veckan :/

Så ikväll blir det EN MASSA mys tillsammans och i morgon kommer ÄLSKADE PRINSESSAN hem igen :D

Nej ska göra lite annat nu


Tjingeling !












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards