Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Sjukstugan !

Av Linda Johansson - 20 maj 2009 11:38

Godmorgon / Eftermiddag !


Ja sjukstugan det är vi  här hemma det !

Nea på sitt vis jag på mitt och Micke på sitt :D

Jag är TOOOK förkyld näsan rinner hela tiden hosta det har blivit bättre i bröstet iaf tack och lov för det ! Men jag är fortfarande trött och hängig och orkeslös !

Neas näsa rinner den också (inte lika mycket som min som tur är)

Hon har också en jobbig hosta men min var jobbigare igår kväll

Men Nea har hostat i natt istället vilket inte jag har !

Micke hostar också och andvänder fortfarande nässpray han är inte 100% frisk än heller !

Så alla tre är dåliga på varistt sätt !

Nea somnade kl 23.00 igår kväll HELT OTROLIGT !

Hur orkar hon hålla ut så länge ? för mej spelade ingen roll jag var / är bara glad att få ha henne hemma igen !

Vart lite svårt att få med henne igår när jag hämtade henne hos Danne

Men så har hon gjort många gånger och det är inte bara mej hon gör så med :D så det är INGEN som kan säga något om det !

Förra gången Danne skulle hämta henne så skrek hon som en TOK när han tog med henne efter mej hon ville BARA till mamma ! :D MIN dotter det !

Nea och jag sov till 09.30 i morse

Jag hade dock gått upp med Micke vid 06.30 en sväng tills han åkte iväg

Tyckte SÅÅ SYND om honom idag när han skulle åka iväg vilket JÄVLA ansvar folk ger varandra nu för tiden !

Har ingen aning varken han eller jag när han slutar idag ! Så vi får se när han kommer hem !

Nea blev hemma ifrån dagis idag för att jag ville ha henne hemma lite grann lite Nea och mamma tid bara !

Vi ska snart göra oss klar och hitta på något ute men jag är lite osäker på molnen dom ser lite onda ut !

Om det blir regn kanske det lär väl visa sig !


Imorgon ska jag och Nea och mamma gå på cirkus ! :D :D :D

Det ser både jag och Nea fram emot JÄTTE mycket !

Var jue förra året också och jag tror att Nea tyckte det var roligt då !

Så vi åkte iväg och köpte biljetter igår och i morgon kl 16.00 börjar det

MÅSTE vara där lite tidigare för att komma långt fram i kön så man får bra sitt platser så Nea ser någonting också !

Vuxna brukar ha förmågan att skita totalt i om det sitter små barn bakom dom speciellt när dom är långa på det också !

Funderar på att ta med Nea till statsparken en sväng idag och kolla om cirkusen har kommit för då har man STOR chans att få komma djuren lite närmre än när man sitter och kollar på dom på en bänk !

Ska iaf knata ner om en liten stund och kolla annars får vi vara i statsparken och leka istället då om dom int är där än :D

Bloggar mer ikväll kanske !


tjingeling !











 
 
Ingen bild

................

29 maj 2009 23:30

Du måste ju vara en hypokondriker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Linda

Linda

30 maj 2009 11:21

Jasså det tycker du ?
Och så vågar du självklart inte skriva vem du är men stor i munnen är du

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards