Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Kvällsinlägg !

Av Linda Johansson - 21 september 2010 18:48


Tänkte slänga in ett snabbt kvällsinlägg innan datorn stängs av för kvällen !

Nea och jag har haft en super mysig dag tillsammans !

Vi har legat framför TVn och kollat på film "Hannah Montana" och "My little ponny"  ätit glass och druckit varm chokad !

Nea ligger i sängen nu och kollar på bolibompa ny äten och ny duschad !

kl 19.30 går jag in och stänger av TVn och lägger mej och läser en bok för henne innan hon ska sova sen blir det kväller !

Själv ska jag kolla på idol kl 20.00 sen blir det sängen för min del också

Jag tror fan att jag har ont i varje centimeter av kroppen !

Blir att ta  en alvedon , hostmedicin och nässpray innan jag lägger mej !

HOPPAS på att det är bättre imorgon , så här länge har jag ALDRIG varit sjuk ! Jag är en sån som brukar klara mig ifrån det mesta medans många andra blir sjuka runt omkring mej , men den här gången åkte jag verkligen dit !

Nu ska jag stänga ner datorn och kanske gå in och kolla på tv med Nea en stund innan vi ska läsa lite grann , kramas & mysa som vi är BÄST på hon och jag !


Lill skruttan har så många frågor om allting men jag vet inte vad jag ska svara

när vi satt och åt kvällsmat frågade hon "mamma varför kan inte du & pappa bo ihop" ja det går hon säkert och funderar på hon har jue kompisar som kanske har sina föräldrar bo ihop , så klart hon undrar !

Jag svarade så gott jag kunde "mamma och pappa kan inte bo ihop nu , men vi har gjort men vi älskar dej båda två lika mycket , sen har jue pappa Johanna som han bor ihop med hur skule det se ut om jag skulle bo där då ?"

Undra hur mycket som snurrar i hennes huvud men det är BRA att hon frågar

för det visar att hon är intresserad och hon ser vad som händer runt omkring henne hon är nyfiken !

Lill kråkungen min   

 
 
Ingen bild

Erika

21 september 2010 19:26

Roligt att ha lite mer att läsa! ;)

Du får krya på dig!! Låter som ni har det så himla bra tillsammans du och din dotter! Är så fint att läsa om tycker jag! Jag längtar ju själv så att läsa hur andra har det känns väldigt bra! Både det bra och mindre bra...! På något sätt känns det som man bli mer förberedd :)

Vilka många tankar! Pratar du något med pappan så ni kan hjälpas åt att besvara allt såntdär som dyker upp med ett växande barn? Usch så jobbgit det måste vara att gå isär? /:

Krya på dig kramar
Erika

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards