Alla inlägg den 30 september 2010

Av Linda Johansson - 30 september 2010 22:28

Ja då var man lång hårig då , nästan till rumpan inte långt ifrån !

Knatade över till Marcus (Kusin) vid 18.00 tiden !

Så hjälpte Tina mej att sätta i håret FAN vad ont det gjorde hon passade VERKLIGEN på att plåga mej när hon fick chansen :-D

Men jag är SJUKT nöjd , men det skulle behövas minst 40 slingor till !

Men jag ska skicka efter clips med löshår istället så kan jag bygga lite på det jag har nu det kommer att bli bättre !


Jag tror fan att jag har antingen träningsvärk av nån sjukt konstig andledning eftersom jag är den lataste i Sandviken eller växt värk vilket också är konstigt eftersom jag slutat växt !

Något skumt är det , värker i både armar och ben !

Så jag kryper ner nu och kollar på fortsättningen av idol sen kommer jag snarka gaaanska gott inatt !

Tagga tills imorgon när det är FÄÄÄST !

Hugs !

Av Linda Johansson - 30 september 2010 11:34

Sjukt taggad till i morgon ! Verkar som om det kommer att bli ett gäng hemma hos lilla mej :-D det kommer bli skit jobbigt att städa upp allting nästa dag !

Men vad gör det för stunden ? det kommer bli SKIT roligt !


Dax att hoppa in i duschen och göra sig klar min underbara Tina ska sätta i löshår på mej idag , så det blir lite annorlunda nångång :-D

är så SJUKT trött på hur håret ser ut nu !

Så jag hoppas att det kommer bli bra !

Hugs !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards