Alla inlägg den 2 september 2010

Av Linda Johansson - 2 september 2010 12:07

Känner att jag vill ge mina närmaste & finaste människor omkring mej ett speciellt inlägg till BARA dom !

 

Till Tina Ida Stenberg - för att du är en UNDERBAR vän som ALLTID finns där för mej , vi träffas inte så ofta men vi VET att vi har varandra endå !

Jag älskar dej gumman <3

 

Till Elin Ligné - Min UNDERBARA fantastiska vän ! vad vore jag utan dig ?

Jag VET att jag ALLTID kan ringa dej när som helst på dygnet , du är en JÄTTE trygghet för mig !

Jag älskar dej gumman <3

 

Till Jenny Remula - Min lilla ängel , vi har inte känt varandra så länge , men endå så känns det som om vi har känt varandra i flera år !

Vi har ALLTID kul tillsammans !

Du är en RIKTIGT speciell vän , jag kommer ALLTID finnas här för dej !

Jag älskar dej gumman <3

 

Till Aarne & Berith Johansson - VÄLDENS BÄSTA mamma & pappa !

Vad vore jag utan er ? Ni har ställt upp så OTROLIGT mycket för mig !

Många gånger har ni offrat er själva för min skull !

Ni är FANTASTISKA ! helt OTROLIGA !

Det går INTE med ord beskriva hur värdefulla ni är för mig !

Ni är VÄLRDENS bästa mamma & pappa !

Jag älskar er bortom stjärnorna <3

 

Till Astrid Johansson - Min finaste ängel , min fantatiska mormor !

Min finaste skatt ! Du är solen i mitt liv ! Du är helt enkelt OTROLIG hela du !

Bättre mormor kan man hitta ! Finste människan på jorden !

Jag älskar dej mormor nu & för ALLTID ! <3

 

Till Nea Madelene Johansson - Min FANTASTISKA begåvade lilla dotter !

Du är HELA mitt liv ! Jag är så STOTL över dej gumman !

Du kommer växa upp & bli en fin liten människa !

Du är solen i mitt liv , luften jag andas ! Mitt lilla mirakel !

Det finns INTE ord som kan beskriva min kärlek till dej mitt lilla hjärtetroll !

Bara att få vara din mamma gör mej sarlig av lycka !

Min FINASTE skatt , mammas lilla prinsessa !

Mamma älskar dej mer än ord kan beskriva , för dej kan jag gå HUR långt som helst !

Jag älskar dej mitt hjärtetroll <3

 

 

 

Alla ni som står skriven , ni har ALLA en speciell plats i mitt hjärta !

Ni anar INTE hur betydelsefulla ni är för mej !

Ni förgyller mitt liv med sol , hopp & KÄRLEK !

Ni är ALLA min sol !

Kärleken till er är obeskrivlig !

jag är tacksam för att få ha er i mitt liv , jag är er evigt tacksam för att ni är just NI

<3 <3 <3 <3 <3

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards