Alla inlägg den 25 september 2010

Av Linda Johansson - 25 september 2010 10:26

Godmorgon ! Fick sovmorgon idag för Nea :-)

slog upp mina ögon 10.00 hon gick upp vid 08.00 sen dess har hon kollat på barnpogram i sitt rum medans jag sov !

Jag behövde sova ut lite för jag har legat och hostat HELA natten så jag har sovit dåligt lika dant var det igår natt också !

Om den här hostan endå kunde ge sig snart !

Nu lär man väl äta lite frukost sen får vi se vad som händer idag !

Pengarna gick åt åt räkningar igår så något som kostar kan bli svårt !

Men hade gärna gått ner på stan på "Stora kalaset" hur man nu kan kalla det stora kalaset det är väl lite uppträdande och ett litet tivoli !

Men jag hade velat gått ner en stund med Nea men vädret tillåter inte heller

det toook regnaar ! När jag klev upp ur sängen (fortfarande trött) och kollade ut så ville jag bara krypa ner igen under täcket !

Det took regnar som sagt var så blåser det en massa också ett typiskt höstväder då är det ing roligt att gå ner på stan heller , men vi får se lite senare om det slutar regna då går vi nog ner en stund !


Annars så blir det lite myskväll ikväll är bjuden på en grej idag men har inte råd att följa med som VANLIGT jävla trökigt !

MÅSTE ha ett jobb , MÅSTE söka jobb nu vill INTE ha det så här längre !

Så jag blir hemma med Nea ikväll har lite myskväll och kollar på film !

Men det är inte fyskam det heller det är OCKSÅ roligt !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards