Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Happy !

Av Linda Johansson - 3 november 2010 16:07

ÄNTLIGEN får jag in lite pengar på kontot ! Dom kunde INTE ha kommit mer lägligare ! Är OTROLIGT nöjd över beloppet också ! Men så ska man in med en TRÖKIG hyra och en tandläkarräkning på det också ! Så då försvinner det lite pengar där ! Men är endå TOOOK nöjd !

Ska ta mej in till Valbo och köpa vinterkläder åt Nea nåndag också och ett par vinterstövlar , dom hon har nu kan hon ha ett tag till tills snön kommer men när snön kommer så blir dom förstörda om dom blir blöta !

 

Nea sitter och spelar wii TV spel (Hon får jue röra på sig iaf och det är bra) kom hem ifrån mamma & pappa för en stund sen ska väl äta om en stund det får bli lasagne idag är ALLTID lika GÖTT !

Sen blir det Paradise hotell och sen sängen !

Imorgon får Nea hjälpa mej att städa tänkte jag , hon kommer få damma och dammsuga och toka i sitt rum , det lär henne att ta ansvar och kunna städa i sitt eget rum , tycker att man ska lära sig det i tid Nea är så pass stor nu att hon klarar det där jätte bra !

Så det är det vi ska pyssla med imorgon på dagen , sen blir det en sväng ner på stan för att fira Halloween dom släcker ner HELA stan då bara levande ljus och brasor , så får se om Nea vill sminka sig om det finns nå ställe att sminka sig på där nere annars så får det väl vara !

Så det är det vi ska roa oss med imorgon tänkte jag !

 

Lär BARA passa på och berätta att min STORA tjej håller på att tappa en tand

hon kom springandes igår och sa att tanden satt lös !

Och mycket rikigt så gjorde den det ! Mammas stora tjej , vart har tiden tagit vägen ? Hon tappar tänderna , börjar i skolan nästa höst och fyller 6 år om 3 månader det är jue INTE klokt !

Det känns som om det var igår hon kom upp på mitt bröst på sjukhuset !

Igår som hon börjde krypa (fast hon igentligen aldig rikigt kröp eller jo på sitt egna lilla sätt) eller när hon satte sig upp för första gången , började ta sina första steg , sa "mamma" första gången det glömmer man ALDRIG !

Och nu är hon stor , står väl inte på förens hon börjar träffa killar och springer ute halva nätterna !

Ne tiden går VERKLIGEN fort , men en sak är SÄKER även fast tiden går och hon blir större & större för varje dag så kommer min KÄRLEK till henne växa för varje dag som går , visst är vi osams ibland det är vi !

Men samtidigt så VET vi vart vi har varandra , vi VET att vi älskar varandra på vårat sätt , något som INGEN kan ta ifrån oss , eller mäta sig med !

En mamma är INGENTING man blir det är någonting man ÄR !

Jag är så OTROLIGT stolt över att få vara mamma till min lilla tös !

Jag har slutat brytt mig om dom som tror att dom betyder LIKA mycket som jag , jag har annat att lägga min energi på bland annat min älskade tös ♥

För som sagt var VI vet hon & jag det är huvudsaken !

Det bandet som vi bär kan INGEN någonsin dela lika , eller ta ifrån oss !

Den vetskapen gör så att jag inte bryr mej längre !

Kärleken till sitt barn övervinner ALLT !

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards