Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

En mulen dag !

Av Linda Johansson - 12 maj 2011 13:12

Maten står i ugnen det får bli Lasagne idag väldigt gott :-)

Nea sitter och kollar på barnpogram själv passar jag på att blogga

lite under tiden jag väntar på att maten ska bli klar !

Idag blir det en inne dag jag MÅSTE städa idag fast Nea inte gillar det ...

Ibland måste man lägga vissa saker åt sidan och göra det som måste göras

helt enkelt ... senare idag ska jag på möte på Neas skola hon ska börja i till

hösten så det ska bli intressant :-)

 

Mamma kom med Ludde (hunden) imorse vid 08.00

för hon skulle åka iväg och jobba och eftersom det var ett riktigt oväder

imorse medans jag och Nea sov som två stockar så vakna vi jue så klart inte :-)

Men när mamma ringde och väckte oss så hörde jag både regn som smattrade ordentligt på taket och mullret uppe på himelen

Så Ludde kunde inte vara ensam rädd som han är för både smällare och

oväder så fick han komma till oss idag .... Han är vildare än vildast kan jag be

om att få tala om ... men jag är väldigt svag för honom endå :-)

Så nu ligger han bredvid mig på hel spänn hela tiden om han

skulle missa något intressant !

Jag väntar på att mamma ska höra av sig och hämta honom ... efter maten

så sätter jag igång och dammar överallt och drar av golven !


//


Vissa människor som man verkligen har tyckt om som man litar på

som man delat det mesta med så många år ...

Kan visa sig att vara en sån in åt helvete svikare ...

Jag är GLAD kan jag säga att jag kommit ifrån sånt folk som är sånna !

Folk varnade mig för den personen flera gånger om

men jag vägrade lyssna ... jag ville jue tro det bästa ? Att jag kanske var

speciell att mej sviker denna person inte som med alla andra !

Men ACK så fel jag hade ... jag blev sviken som in åt helvete !

Men som sagt jag är glad för det idag ... Jag fick verkligen se hur denna

person är som person ... och jag har hur många andra vänner som helst

vilket jag INTE hade när jag umgick med denna person ...

Så har jag fått chansen att skaffa mej RIKTIGA vänner efter det

Och dom vännerna ligger mej varmt om hjärtat ...

Den här personen kommer få leva ensam för det är ingen som kommer

orka med denna personnens lögner och svek gång på gång !

Jag är glad att jag släppt taget och inte kramlat mig fast hos denna !

Nog om detta :-)


Nu ska jag kolla Lasagnen om den börjar bli klar för det är

lite hungrigt i magarna på både mej och Nea !

Bloggar kanske mer senare idag om jag har något att skriva

annars får ni klara er tills imorgon ;-)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards