Direktlänk till inlägg 29 april 2012

Rolig helg !

Av Linda Johansson - 29 april 2012 09:46

Godmorgon !


jag får börja med och be om ursäkt att jag inte har bloggat på några dagar jag vet att ni gärna vill läsa det jag skriver men jag har haft fullt upp ... firat älsklingen som fyllt år ... legat bakis en hel jävla dag (inte okej) varit på bio och i skolan en hel dag ...vilket känns jobbigt men ett måste men ljuspunkten den dagen var att jag fick träffa mitt älskade barn en sväng i skolan hon var där tillsammans med hennes pappas tjej så jag fick chansen att pussa lite på henne och guuud vad svårt det var att gå därifrån sen och åka hem utan henne ... tror inte någon någonsin kan förstå hur svårt det där är när en annan har hant om ens eget barn det är jätte svårt att acceptera det ! Men jag försöker det gör jag verkligen kämpar och försöker acceptera situationen som den är utan att det ska bli nå onödigt tjafs ! Jag ska helt enkelt lägga ner allt agg för Neas skull så hon känner att det är okej att tycka om båda sidorna ! vuxen stämpel på mej ! :-D får se om man får lite respons på det ! Iaf ... min helg har bestått av plugg och åter plugg till ett prov på Måndag ... jag MÅSTE klara det så har jag bara datakunskapen som jag måste tog kämpa med till veckan ... så medans mina kompisar var ute på skojj så satt jag hemma och pluggade igår kväll ... lika blir det idag plugga , plugga och plugga ... ska hem till älsklingen senare ikväll äta tårta med hans familj och min mamma tyvärr kan inte pappa vara med för han jobbar ! Sen ska jag hem och fortsätta plugga så det blir en sen kväll ikväll ! Så så har min helg sätt ut mindre rolig !


 

Veckan som kommer lika så massa plugg i datakunskap kommer att sitta i skolan mycket till veckan synd bara att det är stängt på Tisdag hade behövt haft den dagen också men men ... Nu ska jag ge järnet dom sista veckorna innan skolan är slut för den här terminen ... ta en skön pause under sommaren (fast med jobb då) hoppa jag på har fortfarande inte hört någonting så ger mej fan på att jag blir utan sommarjobb i sommar !Sen samla nya krafter till att komma tillbaka till skolan till hösten med nya tag och uppvilad ! Jag har nog aldrig varit så motiverad till att plugga som jag är nu ... skolan har aldrig riktigt varit min grej jag lekte bort tiden i grundskolan och gymnasiet första året tog jag inte heller på allvar riktigt sen blev jag med barn med Nea och hoppade av andra året på gymnasiet ... så skolan har inte varit prio ett för mej men nu är det , det man växer och mognar med åren och inser vad som är viktigast och det är att få en utbildning och ett jobb så man kan stå på egna ben utan andras hjälp ! Det är då man är vuxen inte före det ... jag kan inte säga att jag är vuxen än för det är jag inte .... nog för att jag har andra ansvar som ligger på mej ... men det är inte samma sak ! Nu ska jag sluta tråkga ut er med min skola och istället ta tag i saken och sätta mej och plugga lite nu på morgonen innan det är dax att göra sig klar för dagen !


Hörs sen kanske ! (om jag hinner)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards