Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Linda Johansson - 5 februari 2012 20:48


I'm glad I have realized what is valuable


 and not, what to put energy into and what


 not to spend any energy at all, I feel


 strong!



När man har inett det , DÅ först är man en stark person och jag är stark !

Därför är jag glad att jag är jag !


Av Linda Johansson - 5 februari 2012 17:13

Var det någon som kolla på Melodifestivalen igår ? Allvarligt vilket skämt ! Tur att Dead by April var där och styrde upp ... vilken underbar låt !

Lite mer hårdrock / rock i Melodifestivlen skulle inte skada då kan till och med jag kolla !


http://www.youtube.com/watch?v=6DlyLGEexQc


Kan man göra annat än att gilla låten ? Knappast !


Jag har kommit på att jag måste lägga ner drickandet nu ... jag har förmågan att skämma ut mej jämt !

Fan vad alkoholen kan göra en till någon man igentligen inte är ... konstigt det där !

Så nu ska jag hålla mej ifrån festandet ett bra tag framöver ...

Är iaf super glad att jag har fått hem min lillis igen som jag har saknat dej min lilla gosunge !

Så till veckan har jag planerat lite skojigheter får se om vi får sällskap eller inte !


Hörs !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards