Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Linda Johansson - 24 februari 2012 21:59


Nu är jag trött ! Gäsp !


Puh ! Vilken dag ... jag har sovit dåligt inatt ... Nea skulle sova hos mamma & pappa var det meningen

men runt 21.00 tiden ringde mamma och sa att Nea var så ledsen och ville hem för hon saknade mej !

Det var jue inte direkt planerat men så klart lillkråkan fick komma hem ...

Hon är lite barnslig på det där sättet hon älskar att sova hos mormor & morfar och tjatar ofta om det

OM jag är med annars kan hon inte sova där ... det är inte första gången som hon vill komma hem efter det har

varit bestämt att hon ska sova där ... klockan ringde 07.00 imorse mer död än levande efter en dålig natt

med dålig sömn så gick jag upp som en Zombie väckte Nea för att skicka iväg henne till skolan !

Hämtade henne kl 11.00 inväntade mamma & pappa för att dom skulle skjussa oss till Gävle till leklandet

Svängde förbi Valbo och skohuset för att köpa allvärdesstövlar  åt Nea nu när det börjar bli så plaskigt ute

Sen vidare in till Gävle för att käka på MAX och gud så gott det var !

Det är inte ofta man äter där precis ... sen knatade vi ner emot leklandet det ny öppnade i Gävle !

Lekte där en massa i några timmar innan vi kände att vi började bli trötta och gick emot bussen !

Fick gå igenom halva Gävle för att komma till bussen vi skulle åka med och sitta å vänta ett bra tag !

Men hem kom vi ... gick förbi affären och handlade fika för bror och hans tjej mamma & pappa skulle komma

förbi för bror kunde inte imorgon när Nea fyller åt så dom kom och firade henne idag istället !

Springa och fixa med fika , diska och underhålla ett tag ... !

Nu känner jag mej väääldigt trött och ska snart lägga mej hoppas på bättre sömn inatt men imorgon får

vi lite sovmorgon iaf och det behöver både jag och Nea efter den här veckan !


Får se vad Nea tycker om sin present imorgon ... blir inte många eftersom ena utav dom nästan kostade

3000 kr det är en dyr present och då kan man inte få så mycket mer !

Men jag tror jag ska fråga mamma om dom kan hålla ett öga på Nea imorgon en stund så kan jag

försöka hitta på nå mer litet som hon kan få !

Hörs !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards