Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Linda Johansson - 23 februari 2012 17:52


Kommer jag att tvätta här i tvättstugan !



Jag tror inte att man kan bli mer förbannad och tokig som jag vart tidigare idag ...

 fyfan höll på att spricka !

Hade grymt mycket tvätt den här gången för jag har inte haft så mycket tid över att tvätta !

Började tvätta 12.00 slängde in tvätten i 4 maskiner kläder och sängkläder i varsinn !

sprang ner igen till 14.o0 slängde in tvätten och sängkläderna i torktummlarna finns en stor och en liten !

Sen när  klockan börja bli 15.45 gick och Jenny ner till tvättstugan för att plocka ur kläderna och städa innan

kl 16.00 och min tid var slut ... ska precis slänga ner kläderna i en påse och det är fortfarande BLÖTT !

Där står jag med huuuur mycket kläder som helt och 4 omsättningar sängkläder med lakan !

Och allt är blött ! Jag har en alldels för liten lägenhet för att få plats med allt ... !

Då kan jag lova att det kokade i mej ... har man torktumlat kläder och sängkläder i 2 jävla timmar då ska det

vara tort också tycker jag annars är det torktummlaren som det är fel på !

Så jag fick snällt slänga ner blöta kläder och sängkläder i påsarna och gå upp för att leta plats och hänga !

Som tur är så har man världens bästa mamma som tog hem sängkläderna för att hänga dom hemma

hos dom och tog med en torkställning för min egen räcker inte långt ... Så allt fick plats endå tack vare

min älskade lilla mamma som hjälper till så mycket

Så jag kan looova att när jag får pengar ska jag köpa en egen tvättmaskin en liten som får plats inne på toan

har redan kollat ut en som jag ska köpa när pengarna kommer !

Tur att det löste sig till slut !


 


Jag och Jenny har iaf pluggat en hel del mellan mina vändor ner till tvättstugan ... vi blev inte klar men det är

inte så mycket kvar det fixar vi nästa vecka ... Hann med en färgning i håret också blev lite mörkt men det får

duga ska mitt löshår passa håret så var jag tvungen att färga det mörktbrunt så det skiftar i svart ibland !

Så den här dagen har varit händelserik kan jag lova först upp tidigt i morse , göra sig klar , iväg med Nea till skolan inna jag gick iväg till skolan själv ... lektion , hem sitta en liten stund ner till tvättstugan , hem

göra lite mat , ner till tvättsugan igen , plugga , ner till stugan igen , färga håret och en sist sväng ner till 

stugan och hänga en massa blöt tvätt ! Puh !  

Nu ska jag ta mej en dusch lägga mej i soffan och vänta på Marcus om jag inte somnar ;-P

Imorgon är det också en sån där dag som man har en del att göra ... och lika på Lördag när Nea fyller år !

Nu känner jag mej trött !

Av Linda Johansson - 23 februari 2012 08:48


Om Viktioria och att hon fick en flicka inatt !



Nog för att det är roligt för dom och att Svenska folket verkar tycka det är kul ...

men själv skiter jag totalt i det faktiskt ... låter elakt men hallå vem fan brydde sig när jag fick Nea då ?

Förutom dom närmaste !

Det första man hörde på barnpogrammet i morse var att Viktioria fick en flicka inatt ... Sen kollade man

Facebook och där hade folk skivit för fullt om det som hänt inatt ... det första man hör när man kommer till

Neas skola var om den nyfödda flickan ... lika när jag klev in till klassrummet så pratades det för fullt om det !

Det märks att folk inte har så mycket att prata om !

Bara för att hon är kronprinsessan så blir det sån jävla grej utav det ... men hade en vanlig Svensson fått

en flicka inatt ingen hade väl fan brytt sig om det ?

Mina åsikter !


Sitter i skolan har kört fast så klart ... alltid lika roligt när man känner sig motiverad och man fasnar på en gång

Hallejulia !

Nu ska jag vänta på att Jenny ska dyka in igenom dörren så jag kan få sällskap ut och röka och köpa kaffe

innan lektionen börjar ! Så bäst för henne att hon snabbar sig ;-) höhö !

Sen hem tvätta plugga färga håret ... sen blir det en lugn kväll resten av kvällen !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards