Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Linda Johansson - 25 februari 2012 22:17


Kvällsinlägg innan sängen !


Jag kan lungt säga att jag är as trött ! men jag tror Nea har haft en bra dag !

Det var inte många som kom men vi är inte någon stor släkt heller och en del av dom jobbade idag och

kunde inte komma men kommer att komma näst nästa vecka när Nea kommer hem igen !

Men gladast blev hon nog för presenten ifrån mej och mamma och pappa iaf !

Ett Nintendo DS 3D fick hon och två spel till ! Så det har hon spelat på en hel del ikväll kan jag lova !

Det var svårt att få henne att stänga av det för att kolla på Melodifestivlen med mej ! :-)

När Nea kommer hem igen så ska vi åka in till Toy´s a rus så får hon kika på något mer där !

Jag har inte hunnit iväg och köpt något åt henne idag ... Så hon får själv välja där inne vad hon vill ha !

(Ja med måtta så klart)

Sen fick hon ett presentkort av bror och hans tjej på nån butik som det bara finns en massa pyssel

och det älskar hon att pyssla ... så dit ska vi också så hon kan kolla ut något där !


Nea ligger i sängen och sover jag ska också krypa ner i sängen kolla på TV ett tag tills jag somnar !

Ny dag imorgon Nea åker till sin pappa och jag ska passa på att städa imorgon när hon har åkt !

Men innan ska vi hitta på nå skoj beroeende på vädret så kanske det blir pulkaåkning på förmiddagen !

Sängen väntar !

Av Linda Johansson - 25 februari 2012 10:35


Gratttis älskade barn på din 7 årsdag idag !



Min älskade unge har blivit stor ... Hur har det gått till ? Känns inte länge sen som jag kom hem ifrån BB

med henne och hon var en litet försvarslöst barn som var så beroeende av mej och hennes pappa !

Kunde inte äta själv inte gå själv ingenting !

Idag är hon en tjej med en väldigt stark vilja och hon har formats till en egen individ !

Mamma är så stolt över dej älskade vän ... Jag kan knappt tro att du är min dotter jag har fortfarande

svårt att tro att jag har fått något så underbart något så värdefull som du är !



Vad hände ? Liten blir stor !

        



Grattis Nea Madelene på födelsedagen !


Hipp , Hipp HURA !



 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards