Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Linda Johansson - 4 februari 2013 11:49

Ska bli riktigt gott med lite mat :) tack mamma & pappa för att ni kom med mat åt mej igår !

Av Linda Johansson - 4 februari 2013 10:57

Hallå på er !


Ber om ursäkt att jag inte blogga något igår men jag mådde allvarligt inte bra , bakis och ångest som bara fasiken ! Men jag borde väl vara van med att må så där dåligt nu eller iaf veta om hur jag kommer att må dagen efter ... konstigt nog så har baksmällan kommit med åldern när jag var yngre så mådde jag inte alls dåligt dagen efter utan var mest seg men jag orkade ta mej upp ur sängen / soffan iaf ... idag gör jag inte det ... jag orkar knappt gå upp och gå på toa ... jag sover bort precis hela dagen en hel dag som går bort för att man inte tänker på att man kanske inte borde ta den där sista ölen ! Så nu kommer jag att ta det lungt med alkoholen ett tag framöver ... och med det menar jag att jag ska hålla mej borta ifrån det några helger nu så jag slipper må som skit dagen efter för det är verkligen inte värt det !


Idag är det iaf Måndag och det betyder att jag får hem älsklingsbarnet en otrolig lättnad att få hem henne , kunna pussa henne godnatt och tala om för henne hur mycket jag älskar henne och hur fin och underbar tjej hon är ! Gå förbi hennes rum och se henne ligga där och sova trygg och lugn ... vad vi ska ha för oss i veckan vet jag inte riktigt jag har inte planerat något än men det brukar alltid bli något skoj som vi hittar på :-) Nu ska jag göra det sista och stoppa lite mat i magen innan jag ska hämta hem Nea ....


Bjuder på en nytagen bild på mej själv så länge så hörs vi senare idag !


  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards