Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Linda Johansson - 12 februari 2013 17:31

Vem fan kom på något liknande ? måste ju ha varit någon med för lite fritid :-) Varför sätta en dag och ett datum när man får frossa i sig hur många bakelser man vill ? Kan man inte göra det när man vill ? hmm ! lika som med "alla hjärtans dag" jag förstår inte varför man ska sätta en dag och ett speciellt datum på alla grejer kan man inte visa för dom man älskar att man uppskattar och älskar dom varje dag istället ? Aja jag trotsade iaf semlorna idag och körde på en cheescake istället ! Varför vara som alla andra när man endå aldrig är det :-P tog en fika på stan med mamma & moster men det var tjockt med folk och alla skulle fan ha dom där jävla semlorna ... herregud folk är som gamar ! Men ganska roligt att se hur en enda dag kan göra med folk ... eller vad tycker ni ? Eller ni kanske är lika dana ? Vi stannade bara en liten stund vi fick ingen som helst ro att fika i lugn och ro och sitta och små prata eftersom det var så mycket med folk och sån hög ljudnivå så man hörde knappt vad den andra sa när man pratade ! Nej lugn och ro vill man ha när man ska fika inte en massa kackel !


 


Det vart en tidig morgon för mej imorse ... huuaa ! upp göra sig klar och traska ner mot stan , och det var med nöd och näppa att jag klarade mej utan att ramla efter vägen fyfan vad halt det var ute dom höll på att ploga precis när jag gick och när dom plogat små vägarna så blir dom så jävla hala så man såg säkert rätt rolig ut när man traskade ner emot stan ... kanske borde satsa på broddar :-D men jag kom ner , mötet gick inte som jag tänkt mej men det gör det jue aldrig ! Nya tag nästa gång ... ifrån stan till skolan höll på att halka precis lika mycket som när jag gick ner på stan ... morr ! men jag tog mej till skolan också utan brytna ben ... gjorde klart uppgiften *stolt* och skickade in den imorgon ska jag börja med den andra uppgiften skriva om en speciell sjukdom och det kan bli intressant när vi får välja sjukdom själv har inte bestämt mej än vad jag ska skriva min uppsats om men det kommer imorgon ! Följde som sagt var med mamma & moster ner på stan tröttnade på livet och svängde förbi kusin Malin efter vägen innan mamma släppte av mej hemma och jag tog reda på den där dryga disken som måste göras ! Dammsugningen väntar jag med imorgon har köpt en dammsugare utan sladd av min moster som står hemma hos mamma & pappa så jag ska ta hem den imorgon och prova passar perfekt att ha en liten dammsugare här hemma när det är trångt slippa stöta i bord och säng när man ska dra dammsugaren över golvet ! Är ganska trött efter den här dagen så nu ska jag krypa upp i soffan och kolla om det är nå bra på TVn och njuta av lugnet , imorgon ny skoldag lektion och göra klar uppgiften !


Hare gött så länge !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards