Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Linda Johansson - 11 februari 2013 18:54

Med att slappa ! Herregud jag har legat och slappat heeela dagen idag ! Klockan ringde 06.45 imorse , väckte Nea och skicka iväg henne till skolan sen hamnade jag i soffan resten utav dagen ! hoops jag som hade tänkt dammsuga av golven här hemma idag när det endå har varit sånt skit väder snö , snö och mera snö , när ska det ta slut ? När kommer våren ! Som jag längtar nu ! Jag fasnade i soffan slänge på datorn kollade på avsnittet av "Vampire Diaries" som jag missade i Lördags , sen blev jag så sugen på att se Snabba cash så jag slänge på den också ! Roligare än så har det inte varit idag , tog mej ett varmt skönt bad så här på kvällen nu ska jag fortsätta kolla på TV innan jag ska krypa ner i sängen klockan ringer 05.30 imorgon bitti upp göra sig klar fort , traska ner mot stan (hoppas att det inte snöar) för möte och sen direkt efter mötet till skolan för att göra klar en uppgift så jag kan börja med den andra ! Nu börjar det kurra lite i magen så kanske lika bra att ge den lite mat :-)


Hare gött !

Av Linda Johansson - 11 februari 2013 08:31

Nea är skickad till skolan och åker till sin pappa den här veckan , det är med blandade känslor ! Behöver lite egen tid till plugg och ny energi men samtidigt så vill jag ha henne hemma jämt ! Inte så konstigt hon är ju min lilla tjej :) nästa måndag när hon kommer hem igen ska vi ha kalas för min lilla tjej fyller 8 år , åren går så fort kan knappt förstå att hon blir så stor , hon var ju liten nyss och gick på dagis ? Till hösten börjar hon i 2an ! Jag blir äldre och äldre ! Usch ! Jag fick sällskap av hunden så här på morgonen :) så vi ska äts frukost (fralla med Skagen röra) och kolla på vakna med NJR så klart :) hörs !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards