Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Jag lever jag lovar :)

Av Linda Johansson - 23 april 2010 12:49

Jag tänkte bara lägga in ett snabbt inlägg & berätta att jag lever

Men det är SKIT trökigt utan dator ! Får se om man kanske kan fixa det idag !

Ska ner till datametropolen & kolla om dom kan laga min sladd !

Så nu får ni hålla tummarna för det !

Annars då ? Jo packar & donar men allt med packningen är nästan klart så nu är det RIKIGT jävla tråkigt hemma !Men det kommer bli bättre iaf !

Sen har Nea börjat vara ute själv också men hon får bara vara på baksidan av huset eller framsidan eller nere vid skogen & det vet hon om !

Hon är JÄTTE duktig & går ingen annan stans

Så har hon grann tjejen Felica att leka med också så dom brukar springa in & ut hos mej eller hos Jennifer Felicas mamma ! Så det är skönt så vi båda kan hålla koll på dom små när dom är ute & leker !

Så när Nea har varit ute & lekt dom här dagarna så har jag fått ganska mycket gjort & det är skönt ! Felica kom & väckte Nea i morse kl 10.00 sen åt hon lite frukost sen sprang dom ut & var ute i nån timme !

Så kunde jag passa på att göra mej klar under tiden !

Det finns inte så mycker mer att skriva om just nu det står stilla faktiskt !

Men jag HOPPAS på att dom kan fixa min sladd så jag får ordning på datorn snart det SUGER att vara ensam på kvällarna när Nea somnat & BARA kolla på TV , då skulle jag vilja sitta vid datorn & vara social men vi får se !

Ha det så bra så länge nu allihopa !

 

Jag tänker iaf på dej ! Sen spelar det INGEN roll hur situationen ser ut !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards